اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-373

محمدی: پیروز واقعی میدان انتخابات مردم بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان سربیشه که از ساعات آغازین رأی‌گیری حضور باشکوهی داشتند، گفت: جدای از نتیجه انتخابات مردم پیروز واقعی این میدان بودند و در این هیچ شکی نیست.

محمدی: پیروز واقعی میدان انتخابات مردم بودند

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند‌ اظهار داشت: حضور مردم شهرستان مرزی سربیشه در این انتخابات از همیشه پرشورتر بود و این مسئله به وضوح دیده می‌شد.

وی افزود: مردم با این حضور اوج بصیرت خود را نشان دادند و به همه جهانیان ثابت کردند که از این انقلاب و نظام رضایت کامل دارند.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: مسئولان باید قدر این حضور حماسی مردم را بدانند و در راه حل مشکلات مردم بیش از پیش قدم بردارند.

محمدی ادامه داد:‌ هر فردی که از این حوزه انتخابیه به مجلس راه پیدا کند باید بداند که با تکیه بر رأی مردم وارد مجلس شده و پیگیری مشکلات مردم باید اولویت کاری اصلی وی در مجلس باشد.

وی افزود:‌ در انتخاب فرد اصلح باید ولایی بودن مدنظر قرار گیرد و مردم به کسی رأی دهند که در خط ولایت قدم بردارد نه اینکه کسی باشد که فقط منافع شخصی و گروهی را مد نظر داشته باشد و برای آینده نظام خطرآفرین باشد یا اینکه ارزش‌ها را کمرنگ کند.

امام جمعه سربیشه ادامه داد: بصیرت ملت در این عرصه لازم است و روزنه‌هایی که در ایام انتخابات باز می‌شود، دقت کنیم که محلی برای نفوذ عوامل بیگانگان و جریان انحرافی نباشد همچنین بهترین جایگاهی که می‌تواند بیگانگان را به هدف نفوذ در نظام برساند انتخابات است که یا نفوذ کنند یا نظام را تضعیف کنند.

محمدی اظهار داشت: مردم این منطقه محروم نیاز به حمایت‌های ویژه‌ای دارند تا بهبودی در وضعیت منطقه پیش آید و این انتظار از نماینده منتخب مردم می‌شود که این مشکلات را پیگیری کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول