اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انگشتان جوهری ایرانیان سیاه نمایی دشمنان را خنثی می‌کند

حماسه حضور تکمیل شد

خبرگزاری فارس: امروز 12 اسفند روز نهمین دوره از انتخابات مجلس نهم است روزی که مردم ایران با حضور حماسی خود بر پای صندوق‌های رای با انگشتان جوهری خود تمام سیاه‌نمایی‌هایی دشمنان را خنثی خواهند کرد تا برگ زرین دیگر را بر کتاب زرین تاریخ ایران جلوه‌نمایی کنند.

حماسه حضور تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضربه محکمی بر دشمن وارد کرد و آنان در نهایت به این نتیجه رسیدند که با تمام تحریم و فشارها مردم ایران همچنان پایدار و استوار بر مواضع و دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

امروز نیز حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم زده است حماسه‌ای که در نهایت اقتدار و عزت مردم ایران را به گوش جهانیان می‌رساند و جمهوری اسلامی ایران که همواره در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده است اکنون نیز به صورت یک الگو برای کشورهایی به شمار می‌رود که موج اسلام خواهی را در شهر و کشورشان به راه انداخته‌اند.

وجود کاندیداهای مختلف در اصفهان از طیف و گروه‌های مختلف رنگ و بوی انتخابات را بسیار جذاب و قابل توجه کرده تا همه افراد امکان انتخاب اصلح‌ترین را داشته باشند.

خبرنگار فارس در شعب اخذ رای حضور یافت و با تعدادی از مردم حاضر مصاحبه‌ای انجام داده است.

یک شهروند اصفهانی که در پای صندوق‌های رای حاضر شده بود در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: حضور در انتخابات امری مهمی است که بر هر ایرانی واجب است و باید برای ایجاد آینده‌ای روشن برای کشورمان نمایندگانی را انتخاب کنیم تا بتوانند برای آینده کشورمان قوانین قابل توجهی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی اکنون کانون توجه بسیاری از کشورهاست کشورهایی که موج اسلام خواهی را دنبال می‌کنند و کانون توجهشان ایران است دنبال هستند تا با تاسی و الگو گرفتن از ایران اسلامی نشان دهند که چگونه ایران هنوز پس از سی سال با اقتدار مردمش در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود.

یک شهروند دیگر اسلامی نیز در این خصوص به فارس گفت: دشمنان ایران نیز از چند سال پیش تا کنون انتخابات مجلس نهم را کانون توجه خود قرار داده بودند تا در نهایت به گونه‌ای نشان دهند که ایران دارای مشکلاتی است اما امروز مردم ایران حماسه آفرینی خواهند کرد.

این دانشجوی اصفهانی در ادامه گفت: امروز انگشتان جوهری ایرانیان نشان خواهد داد که میلیون‌ها نفر در ایران اسلامی برای انتخاب نماینده خود در پای صندوق‌های رای حاضر شده و نماینده اصلح خود را انتخاب خواهند کرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در خصوص انتخابات با اشاره به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، مسئلۀ انتخابات در کشور را یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات، مظهر اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی است و ربطی به گروه و جناح خاصی ندارد و از این جهت همه با گرایش‌های گوناگون در این حرکت جمعی و ملی شرکت و افتخار دیگری برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خواهند آفرید.

آیت‌الله حسین مظاهری، هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تضعیف و کم‌رنگ ساختن انتخابات را، آسیب به اصل نظام برشمرد و یادآور شد: شرکت در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی است و باید برای اصلاح امور و بر طرف کردن مشکلات جاری، به نحو فعّال در انتخابات، مشارکت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور تدبیر شده است، افزود: تعداد دو هزار و 320 صندوق اخذ رای در اصفهان میزبان آرا مردم است و تعرفه‌های رای نیز با بررسی سابقه‌های صندوق‌ها به اندازه کافی در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته و تمامی پیش بینی‌ها برای رای گیری در یک محیط سالم و قانونمند محقق شده است.

محمد مهدی اسماعیلی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده سرعت بالایی را در شمارش آرا در انتخابات پیش رو شاهد خواهیم داشت یادآور شد: در ستاد انتخابات استان هر شعبه‌ای با پایان زمان رای گیری شمارش آرا در آن انجام خواهد شد و با تنظیم صورت جلسه نتایج آن شعبه در اختیار ستاد انتخابات قرار خواهد گرفت تا با استفاده از رسانه ملی در ساعات پایانی پس از رای گیری نتایج و جمع بندی آرا در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین ائمه جمعه شهرستان‌های اصفهان نیز حضور در انتخابات را وظیفه شرعی دانسته و بیان داشتند: شرکت در انتخابات حق همه است و انسان مؤمن و عاقل باید به تکلیف شرعی خود عمل کرده و از حق خود دفاع کند.

حجت‌الاسلام محمد تقی کرامتی امام جمعه داران اهتمام به شرکت در انتخابات را منوط به داشتن انگیزه شرعی و دینی بیان کرد و اظهار داشت: حضور شما در انتخابات مایه یاس و شکست دشمن شده چرا که هر رای که به صندوق انتخابات انداخته می‌شود مانند تیری بر قلب آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.

وی عرصه انتخابات را مانند جبهه جنگ دانست و افزود: هر برگ رای شما که به صندوق می‌افتد همچون مهر تأییدی بر نظام و قبول ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

همچنین حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نجف آباد با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران چندین ماه با استفاده از تمام امکاناتشان سعی داشتند که حضور مردم در این فریضه الهی را کم‌رنگ کنند، اما بر طبق مشاهدات و اخبار واصله مردم حتی پیش از شروع ساعت رسمی برگزاری انتخابات در مقابل شعب اخذ رای تجمع کرده بودند و با حضور گسترده خود ضمن تعیین سرنوشتشان، انقلاب و کشور ایران را در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی یاری رساندند.

حسناتی همچنین با اشاره به زمان پایان شمارش آرا و تعیین نامزدهای پیروز انتخابات افزود: تمامی نامزدهایی که با نیت الهی با حضور خود موجب رونق انتخابات شدند در پیشگاه الهی ماجور هستند و افراد منتخب نیز باید با بهره از تمامی نظرات و تفکرات گروه‌های مختلف وظیفه سنگین خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتخابات میدان آزمونی بزرگ و ارزشمند برای ملت ایران است ملتی که 33 سال اوج تهدیدها و تحریم‌ها را تحمل کرده و امروز که در قله اقتدار و عزت ایستاده می‌داند چرا و چگونه به این قله باعزت و عظمت رسیده و خوب می‌داند دنیای استکبار نمی‌تواند اقتدار ملت ایران را تحمل کند و همه سنگ اندازی‌ها و شیطنت‌ها به دلیل خصومت بر علیه ملت بزرگ ایران است و همه می‌آیند بگویند چه اصولگرا و چه اصلاح طلب برای اقتدار و عزت ایران و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و ارج نهادن به یادگار خمینی کبیر و خون شهدا در مقابل همه تهدیدها ایستاده‌اند و رای و حضورشان را نشان وفاداری به ایران اسلامی و ارزش‌های آن و ولایت مطلقه فقیه اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول