اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایتی از یک حماسه/

ابرکوهی‌ها امروز سنگ‌تمام گذاشتند‌

خبرگزاری فارس: شهرستان ابرکوه به عنوان یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز، حضوری حماسی از مردم ابرکوه را به ثبت رساند و به جرات می‌توان گفت که ابرکوهی‌ها امروز سنگ تمام گذاشتند.

ابرکوهی‌ها امروز سنگ‌تمام گذاشتند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، شهرستان ابرکوه امروز با آمادگی کامل به استقبال انتخابات رفت.

این شهرستان با جمعیت حدود 47 هزار نفره خود در طی دوران مختلف از شکل گیری انقلاب تا دفاع مقدس در آزمون های بزرگی چون خلق حماسه 9 دی نقشی بارز داشته و گواه این اخلاص در آغوش گرفتن 275 شهید گلکون کفن است.

مردم ولایتمدار ابرکوه در طی دوره تبلیغات انتخاباتی نیز با رعایت اخلاق اسلامی و با بصیرت به دنبال یافتن کاندیدای اصلح در این انتخابات بودند.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در 43 شعبه اخذ رای برگزار می شود.

از این تعداد 17شعبه اخذ رای ثابت در شهر ابرکوه، 11 شعبه سیار در روستاهای بخش مرکزی و 15 شعبه ثابت و سیار در بخش بهمن در نظر گرفته شده است.

همچنین نزدیک به 800 نفر برای برگزاری با شکوه این انتخابات در شهرستان ابرکوه فعالیت می کنند.

از دقایق اولیه صبح امروز مردم خود را برای ریختن رأی به عنوان یک سلاح برنده در مقابل استکبار خارجی و منافقان به پای صندوق های رأی رساندند و در برخی از حوزه های رأی گیری این شهرستان جمع زیادی از مردم قبل از باز شدن حوزه رأی گیری در محل حضور داشتند.

حدود 2هزار و 300 رأی اولی نیز خود را بی صبرانه برای کسب اولین تجربه در مشارکت در ساخت ایران عزیز به پای صندوق های رأی رساندند.

همچنین از ساعات اولیه صبح خبرنگاران در بیشتر حوزه های رأی گیری شاهد صف های تشکیل شده رأی دهندگان بودند.

بنا به تجربه های دوره های قبل بیشتر مردم در عصر روز انتخابات و ساعات پایانی خود را برای ریختن رأی به پای صندوق های رأی می رسانند که بر این اساس باید شاهد استقبال گسترده تر مردم ابرکوه در عصر امروز بود.

مشارکت 80 درصدی مردم در آخرین انتخابات که رأی به رئیس جمهوری اسلامی بود رقمی بالای 80 درصد را نشان می دهد و این امر در کنار حضور با عظمت مردم این شهرستان در راهپیمایی با عظمت 22 بهمن نشان از روزی طلایی در 12 اسفند 90 دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول