اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فروکش کردن توفان شن

حضور ریگانی‌ها در پای صندوق‌های رای شدت گرفت

خبرگزاری فارس: با فروکش کردن شدت توفان شن در ریگان، حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این شهرستان شدت گرفت.

حضور ریگانی‌ها در پای صندوق‌های رای شدت گرفت

محمد برزنگ فرماندار ریگان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه طوفانی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت در این شهرستان از حوالی صبح آغاز شده بود، مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی افزود: با فروکش کردن توفان بر حضور گسترده مردم شهرستان ریگان افزوده شده به طوری که اکنون در بسیاری از محل‌های برگزاری انتخابات ازدحام شدید است.

برزنگ تصریح کرد: مردم متدین، ولایت‌مدار و شهید پرور ریگان در اوج عزت و اقتدار فعل توانستن را صرف و حماسه حضور را سرافرازانه توصیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در روستاها و بخش‌های مختلف این شهرستان شاهد حضور حماسی مردم بودیم که از ابتدای ساعات اولیه صبح بی‌صبرانه در صف‌های طولانی و ممتد برای شرکت در انتخابات آمده بودند.

فرماندار ریگان ابراز داشت: مردم شهرستان ریگان که همیشه در همه صحنه‌‌ها صلابت، استقامت و مشارکت حداکثری خویش را به منصه ظهور رسانده‌اند، امروز نیز همگام با مسئولان انقلابی شهرستان در این آزمون بزرگ فعالانه مشارکت کردند.

وی افزود: مردم شهرستان با این حضور مقتدرانه بار دیگر بارقه امید دشمنان قسم خورده و عاجز ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند و برگ زرین دیگری به افتخارات کشور افزودند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول