اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور در صندوق‌های رأی

همدانی‌ها با انگشتان خود بر صلابت ایران مهر تأیید زدند

خبرگزاری فارس: همدانی‌ها با حضور سراسر شور و شعف خود، بار دیگر بر صلابت ایران اسلامی مهر تأیید زدند.

همدانی‌ها با انگشتان خود بر صلابت ایران مهر تأیید زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز مردم استان همدان همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ولایت‌مداری و حماسه‌سازی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور اقشار مختلف مردمی در پای صندوق‌های رأی با وجود سرمای شدید هوا و بارش برف یکی از نکات جالب توجه‌ای بود که هیچ چیز جز صلابت مردمان این سرزمین را به ذهن متبادر نمی‌کرد.حضور پیرمردان و پیرزنان که برخی از آنان عصازنان برای حضور در شعب اخذ رأی مسیر را می‌پیمودند احساس بزرگی و عظمت را در وجود هر ایرانی افزون‌تر و بیشتر می‌کرد.

شور و نشاطی که در بین رأی اولی‌ها برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و برگزاری نخستین جشن تکلیف سیاسی‌شان وجود داشت نیز در نوع خود جالب و کم‌نظیر بود.

یکی از رأی‌دهندگان در شعبه 107 دبستان غدیر منطقه خضر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای دفاع از آرمان‌های نظام و لبیک به خواسته مقام معظم رهبری امروز پای صندوق رأی حاضر شدم تا دشمنان بدانند که هیچ کس جز ایرانی‌ها نمی‌تواند برایشان سرزمینمان تصمیم بگیرد.

یک پیرزن 72 ساله نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: من به خاطر رهبرم آمده‌ام رأی دهم تا دشمنان بدانند که هیچ وقت رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت.

یکی دیگر از رأی‌دهندگان نیز ضمن افتخار به این اقدام خود به منظور حضور در پای صندوق رأی، خواستار رفع مشکلات پیش روی مردم شد و افزود: به طور قطع کسانی که از سوی مردم انتخاب می‌شوند باید شعار و عملشان یکی بوده و برای توسعه و آبادانی کشور اقدامات مؤثری انجام دهند. مردم با رأی خود به نمایندگان به آنها اعتماد می کنند به همین دلیل باید این اعتماد را ارج نهاده و در راستای ارائه خدمت به مردم پیشگام و پیشتاز باشند.

یک جوان27 ساله نیز اظهار داشت: بنده در تمام انتخابات جمهوری اسلامی ایران شرکت‌ کرده‌ام و به این اقدام خود می‌بالم چرا که خود را عضو مؤثری از این مملکت می‌دانم.

این گزارش کوتاه تنها گوشه‌ای از بصیرت و شعور سیاسی مردم همدان بود که با توجه به شلوغی شعب اخذ رأی از ساعات بعد از ظهر امروز، نشان از آن دارد که جای جای استان همدان یکصدا و یکپارچه با انگشتان رنگی شده خود اعتلا و ارتقای ایران اسلامی و یأس دشمنان را نشانه گرفته‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول