اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

مجلس خط بطلانی بر تاریخ استبدادی هزاران ساله ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: مجلسی که پس از انقلاب و بر اساس ارزش‌های دو مقوله جمهوری و اسلامی به وجود آمد، خط بطلانی بر تاریخ استبدادی شاهنشاهی هزاران ساله ایران کشید.

مجلس خط بطلانی بر تاریخ استبدادی هزاران ساله ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا جدیدی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در مورد مسئله حساس انتخابات امسال اظهار داشت: در بازدید از 12 صندوق در جایگاه‌های مختلف انتخاباتی باید گفت که حضور مردم تاکنون بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردم بسیار خوبی هستند، تصریح کرد: با قدرشناسی از این مردم باید شکر خداوند را به جا آوریم.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان اشاره‌ای به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دشمن‌شکن بودن انتخابات فعلی کرد و بیان داشت: طبق نظر مراجع بزرگ تقلید حضور در انتخابات جز امور عبادی و وظیفه مقلدان نیز پیروی از مراجع است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ گونه شناخت درست و منطقی از مجلس برای مردم وجود نداشت، تصریح کرد: با وجود مجالس سنا و شورای ملی باز هم مردم به حساب نمی‌آمدند.

جدیدی در مورد یکی از بیانات امام خمینی (ره) در مورد کتاب شاه به نام «ماموریتی برای وطنم» گفت: شاه در این کتاب از ارائه لیست نمایندگان مجلس از طرف دول روسیه و انگلیس خبر می‌دهد که این موضوع نشان از فرمایشی بودن مجلس در پیش از انقلاب دارد.

وی با اشاره به علاقه زیاد ایرانیان به این کشور و فرهنگ آن تاکید کرد: یادمان باشد نظام جمهوری اسلامی جایگزین نظام هزاران ساله استبدادی شاهنشاهی شده است که در آن نظام تمام اختیارات ملک و ملت در اختیار تنها یک نفر به اسم شاه بوده است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان تاکید کرد: برای رسیدن به ایران امروز راه طولانی را پشت‌سر گذاشته‌‌ایم.

وی اشاره‌ای به دوران مشروطه کرد و اظهار داشت: حتی در این دوران که مصادف بود با دوران قاجار و پهلوی نیز از نظر و رای مردم خبری نبود و تنها شاهد امور استبدادی در این دوران بودیم.

جدیدی با بیان اینکه تمام جزئیات این کشور از جمله آب، هوا و مساحت آن تنها به مردم ایران  تعلق دارد، اضافه کرد: طبق نظر امام خمینی(ره) میزان رای مردم است که توجه به این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در سوق دادن فرزندان این کشور به سوی صندوق انتخابات، تاکید کرد: خانواده‌ها البته با خوش خلقی فرزندان خود را وادار کنند در این انتخابات شرکت کنند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان ادامه داد: برای رسیدن به نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر دشمن‌شکن بودن انتخاب امروز، باید از فرصت‌های باقی‌مانده استفاده کرده و خود را به پای صندوق‌های رای برسانیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کرد و بیان داشت: دین اسلام در امور نماز، عدل و سایر مقوله‌‌ها بر اساس  قیام استوار شده است.

جدیدی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید تاکید کرد: با استفاده از هر قلمی و دمی و موقعیتی به محرومان جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول