اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-369/

انتخابات در گناباد پرشورتر از گذشته در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان گناباد از ساعات آغازین رای‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری را به نمایش گذاشته‌اند.

انتخابات در گناباد پرشورتر از گذشته در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مردم حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برای انتخاب یک نماینده از میان هشت نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پای صندوقهای رای می روند.

در این دوره از انتخابات شاهد هستیم که مردم از همان ساعات آغازین رای‌گیری شور و اشتیاق وصف ناپذیری را به نمایش گذاشته‌اند.

از ساعات آغازین انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صفهای طویل مردم متدین شهرستان گناباد که همیشه و در همه صحنه ها یار و یاور انقلاب و رهبر فرزانه خود بوده اند به چشم می‌خورد.

حضور همه اقشار مردم از کودکانی که به همراه پدر و مادرهای خود آمده بودند تا سهمی در این انتخابات داشته باشند تا پیرانی که با کمک دیگران آمده بودند تا به استکبار و دشمنان نظام نشان دهند که حضور مردم در حمایت از ارکان نظام کوچک و بزرگ نمی‌شناسد.

حضور جوانان، دانشجویان، بازاریان، مسئولان، روحانیون و همه اقشار مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای چشمگیرتر از همیشه است و این حضور چشمگیر در همه روستاهای شهرستان نیز به چشم می‌خورد.

همچنین مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان برای انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در انتخابات میان دوره‌ای این مجلس نیز شرکت می‌کنند تا از میان سه داوطلب نمایندگی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری یک نفر را برگزینند.

یکی از شرکت کنندگان در انتخابات که با قد خمیده و دستان لرزان به سمت صندوق‌های رای می‌رفت به خبرنگار فارس گفت: دشمن باید بداند که با ترور فرزندان غیور این مرز و بوم و چوب لای چرخ انقلاب گذاشتن نمی‌توانند مردم  ایران اسلامی را ناامید کند.

غلامعلی اسلامی افزود: تا زمانی که جان در بدن دارم مدافع انقلاب خواهم بود و اجازه نخواهم داد قطرات خون فرزندان این سرزمین با توطئه های دشمنان پایمال شود.

وی گفت: برای این انقلاب زحمت‌های فراوانی کشیده شده و امروز چشم ما پیران و نسل اول انقلاب به جوانان و حضور پرشور آنان است.

یکی از مسئولان شهرستان نیز گفت: مردم همواره حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری ایران ثابت کردند و استکبار جهانی همه تلاش خود را می‌کند که مردم را نسبت به مسئولان و این نظام دلسرد کند اما مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی مصمم‌تر از همیشه پشت سر نظام خود ایستاده‌اند.

حمید بنایی افزود: حضور مردم با توجه به انتخابات گذشته همواره به عنوان یک مولفه در جهت خنثی کردن تمام نقشه‌ها و ددمنشی‌های دشمنان بوده است و این مردم همیشه نشان داده اند که تا پای جان در مقابله دشمنان انقلاب ایستاده اند و هیچگاه رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم ضمن اینکه حضور و دخالت در سرنوشت خودشان است افزود: این حضور در حوزه ملی و بین‌المللی موثر است و پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی است به طوری‌که از ماه‌ها قبل آنها برای این انتخابات و عدم حضور مردم برنامه ریزی کرده اند ولی خوشبختانه شاهد حضور گسترده مردم در این انتخابات مثل همیشه هستیم.

بنایی گفت: این انتخابات انتخابات باشکوه‌تر از گذشته در حال برگزاری است و بار دیگر دشمنان ناامید می‌شوند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در انتخابات نیز گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات سبب عقب نشینی دشمنان می‌شود.

فاطمه علوی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات واجب شرعی،دینی و قانونی است و بار دیگر ملت ایران به ندای مقتدای خویش لبیک می‌گویند.

یکی از دانشجویان شرکت کننده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: حضور مردم دلگرمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توطئه‌های دشمنان نظام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

علی ایرانمنش با بیان اینکه این انتخابات پاسخی بسیار تند و محکم به دشمنان این آب و خاک است افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات در سطوح ملی و بین‌المللی نتایج بسیار مهمی را برای نظام به‌دنبال دارد.

وی تصریح کرد: این انتخابات و حضور حداکثری مردم به نظام کفر خواهد فهماند که بیشتر از این خود را در تحریم ایران به تلاش وادار نکنند و بدانند که مردم ایران هیچوقت به انقلاب خود پشت نمی‌کنند.

یکی از بازاریان شرکت کننده در مراسم انتخابات نیز گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردم تا به این کار در خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی نقشی ایفا کرده باشم و حضور حداکثری مردم مشتی بر یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.

محسنی گفت: در حالی که چشم تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا امروز به ایران اسلامی است ،حضور حداکثری مردم به این امید و نشاط باروری می‌بخشد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ارزان به دست ما نرسیده برای آن خونهای زیادی ریخته شده و ما متعهد به خون شهدای دیروز و امروز انقلابیم.

فرماندار گناباد نیز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: فضای بسیار خوب و مطلوبی بر انتخابات حاکم است و در شهرستان گناباد با نظارت خوب مسئولان تاکنون هیچ موردی از اختلال و بی‌نظمی گزارش نشده است.

محمد صفایی با بیان اینکه مردم حضوری پرشور پای صندوق‌های رای داشته‌اند افزود:  با توجه به مشارکت 96 درصدی مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری، کسب رتبه اول گناباد در استان به لحاظ میزان مشارکت مردمی در انتخابات 88، امروز نیز تکرار خواهد شد.

وی گفت: 89 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان استقرار یافته اند که از این تعداد 48 شعبه در گناباد، 17 شعبه در کاخک و 24 شعبه در بجستان از ساعت 8 امروز صبح موظف به اخذ آرای مردم هستند.

صفایی تصریح کرد: هزار و 570 نفر در رده‌‌های مختلف امنیتی، نظارت و اجرایی آماده هستند و خوشبختانه تمام امکانات مورد نیاز به لحاظ انسانی و مادی برای برگزاری شایسته انتخابات فراهم است.

وی گفت: امروز دو هزار نفر از عوامل هیاتهای اجرایی، نظارت و مسئولان برقراری امنیت انتخابات کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان انجام می دهند.

وی از همه مردم شهرستان خواست تا با حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حماسه‌ای جاودانه خلق کنند.

==================

طاهره جوانبخت - خبر نگار گناباد

==================

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول