اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

حضور مردم در صحنه انتخابات پرشور بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با اشاره به استقبال باشکوه مردم در صحنه انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات شکوه و نشاط ویژه‌ای دارد.

حضور مردم در صحنه انتخابات پرشور بوده است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در حاشیه بازدید از شعبات اخذ رأی حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از برخی از صندوق‌های رأی داشته‌ایم با استقبال مردم شهیدپرور شهرستان ورامین، انتخابات این دوره پرشور و باشکوه‌تر از گذشته بوده است.

امام جمعه موقت ورامین میزان آرای مردم را قابل قبول دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات امروز از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است مردم با حضور باشکوه خود حمایت بیش از حد خود را از انقلاب اسلامی ایران به رخ جهانیان کشاندند و با حضور باصلابت و دندان‌شکن خود پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی ایران دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طی ماه‌های اخیر تبلیغات بسیاری توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است اما امروز مردم برخلاف همه توطئه‌ها و تبلیغات دشمن با بصیرت همیشگی خود در صحنه حضور یافته و به ندای رهبر خود لبیک و دعوت مراجع تقلید را پاسخ گفتند.

حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی با اقتدا به رهبرشان و الگوگیری از مراجع تقلید که در خط پیشین آنها در انتخابات حضور یافته و رأی دادند با حضور پرشور خود اقتدار و بصیرت و حمایت مجدد خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان تصریح کرد: وارثان قیام 15 خرداد با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ورامین به ثبت رساندند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول