اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امورمجلس وزیر آموزش و پرورش:

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب یأس مضاعف دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس:معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش با دعوت از خانواده بزرگ فرهنگیان برای حضور در انتخابات 12 اسفند گفت: حضور گسترده مردم موجب یأس مضاعف دشمنان می‌شود.

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب یأس مضاعف دشمنان می‌شود

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، احمد حیدری معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: فرهنگیان همواره در طول برگزاری انتخابات دو نقش اساسی و تاثیرگذار داشته‌اند؛ از یک سو با حضور گسترده خود انتخابات را پرشور و باشکوه ساخته‌اند و از سوی دیگر به عنوان عوامل برگزاری، از ابتدا تا پایان انتخابات در کنار مردم بوده‌اند.

وی به نتایج پژوهش‌های انجام شده در راستای جایگاه فرهنگیان در جامعه که آنان را در صدر اقشار محبوب و مورد اعتماد مردم جای داده است، اشاره کرد و یادآور شد: حضور این قشر در پای صندوق‌ها در دو جایگاه حضور و برگزاری انتخابات، آثار و برکات مثبتی در جامعه داشته است.

حیدری ضمن دعوت از خانواده بزرگ فرهنگیان برای حضور در انتخابات دوازدهم اسفند، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم و فرهنگیان موجب یأس مضاعف دشمنان امت اسلامی ایران است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: انشاءالله ثمره این حضور گسترده با انتخاب نمایندگان ولایت‌مدار و مردمی منجر به تشکیل یک مجلس قوی، متعهد و دلسوز برای نظام و مردم ایران اسلامی شود.

وی تعامل آموزش و پرورش با مجلس هشتم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم در مجلس نهم نیز شاهد همکاری و همیاری بیش از پیش آموزش و پرورش با مجلس باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول