اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با فارس:

انتخابات نمادی از حضور در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: به درستی صحنه‌انتخابات و حضور در عرصه انتخابات یکی از مصادیق و مثال‌های اصلی از حضور در جبهه جنگ نرم است.

انتخابات نمادی از حضور در جنگ نرم است

حجت‌‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس؛ درباره حضور مردم در این انتخابات گفت: با اطلاعات محدودی که از صبح امروز به بنده رسیده شاهد آن هستیم که حضور مردم بسیار خوب و پرشور بوده است.

وی به برگزاری انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: در آن دوره بنده مسئولیت داشتم اما براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ام در مقایسه با دوره قبل انتخابات مجلس نهم حضور مردم چشمگیر‌تر و پرشور‌تر بوده است.

پورمحمدی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این حضور برای غربی‌ها چه نشانه و پیامی دارد گفت: ملت ما هر روز در مبارزه و تلاش برای مبارزه با غربی‌ها بوده است.

وی گفت: خداوند می‌فرماید؛ مؤمنان نباید از کافران اطاعت کنند امروز شاهد آن هستیم که دنیا به سمتی رفته است که کافران و دشمنان خدا در آن حکومت می‌کنند و بر آن سلطه دارند.

دنیای امروز دنیایی است که غرب مردم را سفارش می‌کند تا از اطاعت خدا دست بکشند و تلاش دارند زندگی مردم را بر اساس جهالت تنظیم کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: بر خلاف حرکت غرب ملت ما با این حرف‌ها مبارزه کرده و دستور خدا درباره عدم اطاعت از کافران را اجرا کرده‌اند و با اینها جهاد می‌کنند.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: خداوند در جای دیگر می‌فرماید کسانی را دوست دارند که در راه او با کافران جهاد می‌کند و ملت ما جزو این دسته هستند زیرا هر روز در حال مبارزه با ابرقدرت‌ها و طاغوت‌های جهان هستند.

وی تصریح کرد: هر چند ما سال‌هایی را به جنگ رو دررو با غرب پرداختیم اما پس از آن نیز پیوسته در حال جهاد بوده‌ایم و مصداق جنگ نرم همین حضور هر روزه مردم کشورمان در جنگ با غرب بوده است.

پورمحمدی با تاکید بر این نکته که برجسته‌ترین و جدی‌ترین صحنه جنگ نرم صحنه حضور در انتخابات است گفت: همانگونه که برای شرکت در یک جنگ و جدال اصولی را باید رعایت کنیم و نقشه و پشتوانه قوی باید داشته باشیم در جنگ نرم نیز ما همین تمهیدات را باید بیندیشیم و ما در انتخابات هم که نمودی از جنگ نرم است می‌بینیم که از ماه‌ها قبل احتیاجات حضور در این عرصه را فراهم می‌کنیم.

وی گفت: واقعاً مطلب دقیق و درستی است که وقتی می‌گویم حضور در انتخابات مشت محکمی به دشمن خواهد زد و از این رو پیروزی در انتخابات که به موجب حضور میلیونی مردم رقم می‌خورد همان پیروزی بر علیه دشمنان این مرز و بوم است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور حضور مردم در صف‌های منظم و طویل انتخاباتی را و نمو و نماد برجسته جنگ در راه خدا دانست و گفت: حضور در جنگ نرم پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی دارد ولی خداوند به مؤمنان این نوید را داده است که هر گاه استوار باشند پیروزی و یاری خداوند به آنها نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول