اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله امینی:

ملت سرنوشت کشور را به افراد اصلح بسپارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کنند زیرا سرنوشت آینده کشور به دست آنها است.

ملت سرنوشت کشور را به افراد اصلح بسپارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ابراهیم امینی پس از اینکه رای خود را به صندوق سیار شماره 409 انداخت در جمع خبرنگاران، از کسانی که تاکنون رای نداده‌اند خواست هر چه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی با بیان اینکه مردم باید رای مثبت بدهند و از رای منفی و سفید پرهیز کنند، ابراز داشت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کنند زیرا سرنوشت آینده کشور به دست آنها است.

امام جمعه موقت قم با اشاره به اینکه بنده منکر مشکلات نمی‌شوم، اظهار اشت: دشمنان داخلی و خارجی سعی در مایوس کردن مردم دارند تا آنها در انتخابات شرکت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند، تصریح کرد: مردم باید با حضور خود در انتخابات، انتخابی اصلح داشته باشند تا این افراد مشکل کشور را پیگیری و حل کنند.

آیت‌الله امینی از کاندیداهایی که مجلس راه پیدا می‌کنند نیز خواست رفع مشکلات مردم را پیگیری و مردم را به آینده امیدوار کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول