اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

شعار مردم در پای صندوق‌های رای تجدید بیعت با نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: شعار مردم در پای صندوق‌های رای تجدید بیعت با نظام و انقلاب است.

شعار مردم در پای صندوق‌های رای تجدید بیعت با نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در بازدید از شعبه انتخاباتی 13 آبان زنجان اظهار داشت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمنان ثابت می‌کنند که نظام متعلق به آنها است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در فرآیند رای‌گیری ولایت مداری و وفاداری خود به نظام را ثابت می‌کنند، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای تجدید بیعت دوباره با نظام و انقلاب کرده و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند.

فرماندار شهرستان زنجان اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات ثابت می‌کنند که کشور زیر بستر طاغوت نیست و اعمال تحریم‌ها نیز هیچ تاثیری در پیشرفت کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های قبلی نیز مردم با حضوری پرشور حمایت خود را از نظام به اثبات رساندند، ادامه داد: با حضوری که از مردم در همان ساعات اولیه رای گیری مشاهده می‌شود، پیش‌بینی می‌شود، درصد مشارکت مردم از دوره‌های قبل بیشتر باشد.

راشاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با گزارشی که از سوی حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم ارسال شده، مردم از همان ساعات اولیه پای صندوق‌‌های رای حاضر شده و به کاندیدای مورد نظر خود رای داده‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول