اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 304

گواهی ابلاغ شماره ملی به رای‌دهندگان ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال آمل گفت: گواهی ابلاغ شماره ملی به رای‌دهندگانی که فاقد کارت ملی باشند ارائه می‌شود.

گواهی ابلاغ شماره ملی به رای‌دهندگان ارائه می‌شود

 سیدعلی هاشمی‌نسب در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه  ثبت احوال ملاک رای دادن هر ایرانی را شناسنامه و کارت ملی می‌داند، گفت: در طول 10 روز گذشته ثبت احوال در شیفت‌های عصر به ارائه خدمات ثبتی مشغول بوده است.

وی بیان داشت: اداره پست آمل نیز با همکاری بیشتر تمام شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی افراد را پیش از آغاز روز رای‌گیری توزیع کرده است.

هاشمی‌نسب با بیان اینکه رای‌اولی‌ها با شور و شوق فراوان کارت ملی و شناسنامه‌های جدید خود را دریافت می‌کردند، یادآور شد: اداره ثبت احوال آمل نیز با تبریکی به این رای‌اولی‌ها سعی در شیرین کردن این فعالیت اجتماعی سیاسی برای نوجوانان و جوانان داشت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به الزامی شدن کارت ملی برای رای‌دادن، برای کسانی که کارت ملی نتوانستند دریافت کنند، گواهی ابلاغ شماره ملی تحویل می‌‌شود، ابراز داشت: این گواهی برای کسانی که کارت ملی‌ آنها مفقود شده نیز صادر می‌شود.

رئیس اداره ثبت احوال آمل با بیان اینکه خدمات سجلی تا پایان ساعات رای‌گیری انجام می‌شود، گفت: این بستر برای حضور بیشتر مردم صورت می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در روزهای گذشته خدمات ثبت احوال انتخاباتی برای 500 شهروند آمل ارائه شده است، اذعان داشت: این خدمات تا پایان روز در این اداره صورت می‌گیرد.

انتهای ‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول