اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دریافت مدارک شناسنامه‌ای و حضور در انتخابات

مردم تا پایان وقت رأی‌گیری به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: برای دریافت مدارک شناسنامه‌ای و حضور در انتخابات مردم تا پایان وقت رأی‌گیری به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

مردم تا پایان وقت رأی‌گیری به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود علیپور دقایقی پیش در مورد اقداماتی که در اداره ثبت احوال استان اصفهان برای ارائه شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی به همشهریان انجام می‌شود، بیان داشت: مردم برای حضور در شعب اخذ رأی باید کارت ملی و شناسنامه را به همراه داشته باشند.

وی افزود: مردم برای دریافت کارت ملی و شناسنامه‌هایی که تقاضا کرده‌ بودند می‌توانند امروز تا پایان وقت رأی‌گیری به ادارات ثبت احوال در سراسر استان مراجعه کرده و نسبت به دریافت مدارک خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که از 12 بهمن‌ماه به ادارات ثبت احوال به منظور تقاضای شناسنامه المثنی مراجعه کرده‌اند می‌توانند تا پایان مهلت رأی‌گیری امروز به شعب ثبت احوال برای دریافت این مدارک مراجعه کنند.

وی در مورد مراجعات مردم برای تحویل مدارک خود تاکنون بیان داشت: 260 نفر برای دریافت کارت ملی که از قبل تقاضا داشته‌اند مراجعه کردند.

علیپور هم‌چنین به 500 نفر به منظور دریافت شناسنامه تعویضی اشاره کرد و افزود: هم‌چنین 50 نفر نیز برای دریافت شناسنامه المثنی و 300 تا 400 مورد نیز در راستای مغایرت اطلاعات شناسنامه‌ای و کارت ملی خود به این اداره مراجعه کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اگر فردی کارت ملی ندارد، می‌تواند به یکی از ادارات ثبت احوال در استان اصفهان مراجعه کرده و یک شماره ملی برای حضور در انتخابات دریافت کند، تا پایان وقت رأی‌گیری تمام ادارات ثبت احوال در سراسر استان در حال ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول