اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی اهل سنت کردستان:

اقتدار نظام در صحنه‌‌های بین‌المللی تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: به گفته یکی از علمای اهل سنت کردستان؛ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز اقتدار نظام اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی را تشدید می‌کند.

اقتدار نظام در صحنه‌‌های بین‌المللی تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ماموستا اقبال بهمنی صبح امروز در حاشیه رأی‌گیری در یکی از محل‌های اخذ رأی شهر سنندج، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار و دموکراسی مردمی است و در آن دستورات و احکام الهی حاکم است بنا بر این شرکت بیشتر مردم موجب اقتدار بیشتر نظام در صحنه‌های بین المللی می‌شود.

وی افزود: از آنجا که نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است انتخابات و راهپیمایی که در آن نیازمند مشارکت مردم باشد ملت بزرگ ایران همراه نظام اسلامی هستند و موجب اقتدار ملی و مذهبی نظام اسلامی می‌شوند.

امام جمعه شهر موچش در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم شهر سنندج در دقایق ساعت‌های رأی‌گیری، بیان کرد: مردم انقلابی استان کردستان همیشه در صحنه‌های مختلف انتخابات و راهپیمایی‌ها همگامی و همراهی خود را به نظام جمهوری اسلامی اثبات کرده‌اند.

ماموستا بهمنی اضافه کرد: امروز با توجه به بارش برف و باران اما مردم شهر سنندج پرشورتر از همیشه در نخستین ساعت‌های رأی‌گیری در محل‌های اخذ رأی حاضر شدند و در صف‌های طولانی در زیر برف و باران منتظر انداختن آرای خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبنای دین اسلام بر اساس شریعت پیامبر اکرم (ص) است، اضافه کرد: طبق تأکیدات آیات قرآنی به ریسمان الهی چنگ بزنید و یکی از این ریسمان‌های خداوند مشورت کردن است.

امام جمعه شهر موچش با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از نمادهای بارز اتحاد و همبستگی ملت ایران است، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی نمایندگان از قومیت‌های مختلف کرد، لر، بلوچ، گیلکی، ترک، عرب و فارس، نمایندگان اهل سنت و تشیع و حتی اقلیت‌های مذهبی کشورمان شامل مسیحی و یهودی حضور دارند.

ماموستا بهمنی در پایان خاطر نشان کرد: تمام آحاد جامعه باید در انتخابات شرکت کنند چون ضرر رأی ندادن متوجه خود فرد می‌شود و یک رأی هم می‌تواند در تعیین سرنوشت افراد جامعه تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول