اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت تنها چند ساعت از زمان برگزاری انتخابات

حماسه حضور در ساوجبلاغ چشمگیر است

خبرگزاری فارس: با گذشت تنها چند ساعت از زمان برگزاری انتخابات، حماسه حضور در شهرستان ساوجبلاغ چشمگیر است.

حماسه حضور در ساوجبلاغ چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، مردم همیشه در صحنه شهرستان ساوجبلاغ از دقایق اولیه صبح امروز با حضور گسترده خود حماسه‌ای وصف ناشدنی را رقم زدند.

براساس این گزارش، جوانان و رأی اولی‌های این شهرستان با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و میثاقی مجدد با آرمان‌های امام بستند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی این شهرستان علاوه بر انداختن رأی خود در صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: باز هم حماسه‌ای بزرگ در ایران اسلامی در حال رخ دادن است و این حماسه هر لحظه پرشورتر می‌شود.

علی حدادی ادامه داد: با وجود این که تنها در ساعات اولیه برگزاری انتخابات هستیم اما مردم با حضور در شعب اخذ رأی به دشمنان اثبات کردند که مردم پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هرگز رهبر را تنها نخواهند گذاشت.

وی تأکید کرد: با وجود تبلیغات منفی دشمنان علیه برگزاری انتخابات در ایران اما امروز مردم نشان دادند که تبلیغات علیه ایران تأثیرگذار نخواهد بود و مردم به وظایف خود به خوبی آشنا هستند.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: هم‌دلی و هم‌فکری یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بارز در ملت ایران است لذا رخنه به اتحاد و هم‌دلی مردم آسان نخواهد بود و دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

وی افزود: امروز بعد از گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی دشمنان این نظام هنوز برای ضربه زدن به انقلاب از پای ننشستند و توطئه‌های خود را برعلیه این نظام مقدس ایجاد می‌کنند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اعلام اینکه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب حامی و پشتیبان این کشور بودند خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام بی‌فایده خواهد بود چرا که این انقلاب با خون هزاران شهید پا گرفته که ملت هرگز خون شهیدان را پایمال نخواهند کرد.

وی در پایان از مردم خواست تا در ساعات اولیه برگزاری این انتخابات برای ارائه رأی خود در شعب اخذ رأی حاضر شوند تا در اواخر برگزاری این انتخابات دچار مشکل از لحاظ ازدحام جمعیتی نباشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول