اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران:

صنعت مکانیک خودرو لوکوموتیو توسعه هر کشوری است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: صنعت مکانیک خودرو لوکوموتیو توسعه هر کشوری است.

صنعت مکانیک خودرو لوکوموتیو توسعه هر کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، داریوش هندویی در همایش منطقه‌ای مکانیک خودرو در دانشگاه آزاد اسلامی آمل بیان داشت: ایران جزو 10 کشور ثروتمند دنیا از جهت منابع خدادادی است.

وی افزود: طبیعت خدادادی ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که دشمنان همه دوران چشم طمع به این مملکت داشته‌اند.

این مسئول مازندران در دل منابع گرانقدر طبیعی قرار گرفته که ما باید برای همیشه قدر این منابع را بدانیم و با استفاده مناسب از این منابع طلایی خدادادی استان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

هندویی تصریح کرد: مکانیک خودرو یک هزار گرایش دارد و این صنعت لوکوموتیو توسعه هر کشوری است، زیرا همه صنایع در خودرو بوده و این صنعت سایر صنایع را در خدمت خود گرفته است.

نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران اضافه کرد: خودرو امروز محل زندگی انسانها شده است و درصد زیادی از وقت‌ها را ما در خودرو می‌گذرانیم.

چهره ماندگار صنعت در سال 89 در مورد طراحی و اشکال خودرو گفت: تمام خودروسازان 100 تا 200 طراح خودرو دارند که کارشان طراحی است.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی مازندران نیز اظهار داشت: در همه پیشرفت‌ها در علوم مختلف می‌توانید نقش مهندسین را شاهد باشیم و در بخش‌های پزشکی، کشاورزی و اکثر رشته‌ها این نقش بسیار موثر است.

سیف‌الله علی‌نیا اذعان داشت: سازمان نظام مهندسی مازندران هم از جهت کمی و هم از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و در مقایسه با سایر استان‌ها در سطح کارشناسی‌ارشد و دکتری پیشرفت چشمگیری را به خود دیده است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول