اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/321

شرافتی: پیش‌بینی 108 شعبه اخذ رأی در نهبندان / نهبندانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه 108 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه برای انتخابات آماده رأی‌گیری هستند، گفت: شور انتخاباتی مردم حکایت از خلق حماسه‌ای دیگر به دست نهبندانی‌ها دارد.

شرافتی: پیش‌بینی 108 شعبه اخذ رأی در نهبندان / نهبندانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده شدند

حسین شرافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: تمامی بسترها و اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 108 شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی و آماده رأی‌گیری هستند، تصریح کرد: این حوزه انتخابیه دارای یک حوزه اصلی و چهار حوزه فرعی در شهرهای سربیشه، شوسف، درح و مود است.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه از این تعداد شعب اخذ رأی 25 شعبه ثابت و 83 شعبه سیار هستند، تصریح کرد: تعداد یک ‌هزار و 800 نفر در این حوزه انتخابیه کار انجام انتخابات را عهده‌دار هستند.

شرافتی ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام اسلامی ما مظهر وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی ملت است و این انتخابات می‌تواند در رشد و توسعه ملی نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی نقش بسیار مؤثری را ایفاء کند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: ملت فهیم ما در 12 اسفند با مشارکت حداکثری و بصیرت دینی خویش بار دیگر مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن را فراهم می‌کنند.

شرافتی با بیان اینکه هر برگ رأی تیری بر قلب دشمنان ما است، گفت: این انتخابات و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تیر خلاصی بر پیکره دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلابمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ماه‌ها و چندین روز گذشته فضای بسیار خوب و سالمی برای برگزاری یک انتخابات قانونمند در شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی حاضر در انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و عدم قانون‌گریزی نیز از آرای مردم صیانت و امانتداری می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول