اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی تکاب:

کالاهای ضروری عید در تکاب ذخیره‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی تکاب گفت: کالاهای ضروری عید نوروز در تکاب ذخیره‌سازی شد.

کالاهای ضروری عید در تکاب ذخیره‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بیژن کبیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر مایحتاج ضروری مردم در ایام عید ذخیر‌ه‌سازی شده و در راستای تنظیم بازار نوروز سال نو، 50 تن پرتقال، 30 تن برنج، 40 تن شکر و به میزان کافی سیب و مرغ منجمد در انبارها و سردخانه‌های این شهرستان ذخیره سازی شده است و همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و در طول ایام عید توزیع می‌شود.

وی از توزیع اقلام ضروری به قیمت تعاونی در تکاب خبر داد و افزود: در این راستا 15 واحد صنفی برای فروش ویژه در ایام عید اعلام همکاری کرده‌اند و علاوه بر این مراکز توزیع میوه و سایر اقلام در سطح شهرستان تکاب دایر می‌شود تا مردم با دسترسی آسان به این مراکز نیازهای خود را تامین کنند.

کبیری از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 30 غرفه اقلامی مانند پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، شیرینی، مواد پروتئینی و غیره را با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفند در این شهرستان دایر است.

این مسئول در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و تصریح کرد: این طرح از اول اسفند امسال آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: این طرح نظارتی در دو مرحله مقدماتی و اجرایی با هدف برخورد با متخلفین اقتصادی اجرا می‌شود.

کبیری در ادامه از تولید بیش از 27 هزار متر مربع فرش در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان تکاب یک کارگاه متمرکز و هشت کارگاه غیر متمرکز فعالیت می‌کنند که کارگاه متمرکز تکاب برای 65 نفر اشتغالزایی کرده و امسال بیش از 300 متر مربع فرش در این کارگاه تولید شده است.

رئیس بازرگانی تکاب خاطرنشان کرد: امسال برای بیش از یک‌هزار و 200 نفر قالیباف پرونده مشاغل خانگی تشکیل شده و 690 نفر نیز از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول