اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح پل دوم هلیل جیرفت در اسفند ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: افتتاح پل دوم هلیل در اسفند ماه جاری رویداد مبارکی است که بسیاری از مشکلات تاریخی و تردد بخش مرکزی جیرفت را برطرف می‌کند.

افتتاح پل دوم هلیل جیرفت در اسفند ماه

ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه ساخت پل دوم هلیل اظهار داشت: در روزهایی که به پایان سال در حال سپری کردن آن هستیم و به استقبال سال نو می‌رویم، اتفاق‌های مبارکی در حوزه راهسازی و پل‌سازی در حال رخ دادن است.

وی افزود: اتفاق‌هایی از جنس خدمت‌رسانی، پیشرفت و آبادانی در روزهای آینده صنعت پرفروغ پل‌سازی به تنهایی معنای خوش طعم خدمت‌رسانی را به کام مردم جیرفت شیرین می‌کند.

غنچه‌پور افتتاح این پروژه را عیدی بزرگی به همشهریان جیرفتی دانست و تصریح کرد: با توجه به پیشرفت 65 درصدی این پروژه، تنها آسفالت آن باقیمانده است که آن هم تا اواخر اسفند ماه جاری به اتمام می‌رسد.

وی بیان داشت: این روزها در سراسر کشور پروژه‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف در حال اجرا و در آستانه بهره‌برداری است و در جیرفت نیز صدای پای پیشرفت و آبادانی به گوش می‌رسد.

غنچه‌پور بیان کرد: افتتاح پل دوم هلیل در اسفند ماه جاری رویداد مبارک دیگری است که بسیاری از مشکلات تاریخی و تردد بخش مرکزی را برطرف می‌کند.

وی اذعان کرد: در برهه‌‌ای که استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای منزوی ساختن ایران فروگذار نمی‌کند، تلاش مسئولان، متخصصان و سخت‌کوشان عرصه راهسازی و پل‌سازی برای محرومیت‌زدایی مناطق کشور، تلاشی ستودنی و قابل ستایش است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول