اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

نمایشگاه توانمندی هنرجویان دانش‌آموز در کوهبنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان حرفه‌ای کوثر شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی هنرجویان دانش‌آموز در کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، چهارشنبه شب نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان حرفه‌ای کوثر شهرستان کوهبنان با حضور مسئولان در محل کارگاه مدیریت خانواده این مرکز آموزشی افتتاح شد.

احمد نیکخواه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: لطف خدای متعال، دلسوزی و اهتمام مربیان و معلمان، خودباوری و اعتماد به نفس 3 عامل موفقیت دانش‌آموزان در تحصیل دانش است.

وی تصریح کرد: اگر امروز در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... به توفیقاتی دست یافته‌ایم، حاصل کار دانش‌آموزان دیروز است که امروز به ثمر نشسته و کسب توفیقات بیشتر در آینده این سرزمین، مستلزم تلاش و همت مضاعف دانش‌آموزان امروز است.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان با بیان اینکه پس از فراغت از تحصیل، از خلاقیت و توانایی هنرجویان بهره‌برداری نمی‌شود از مسئولان و مراجع فرادستی درخواست کرد تا در راستای رشد و بالندگی نظام از ظرفیت دانش‌آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای استفاده مطلوب شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که دولت نهم به شدت دنبال می‌کند، تقویت روحیه خودباوری با شعار ما می‌توانیم است و روحیه خودباوری به ویژه در آموزش و پرورش ترویج شده است.

زهرا یوسف‌زاده مدیر هنرستان حرفه‌ای کوثر گفت: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها گام‌های خوب و مؤثری برای ترویج فرهنگ شغل و اشتغال و لازم است دانش‌آموزان بستر حرکت توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را رشد و توسعه بدهند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً یکی از جاهایی که می‌تواند ابتکار و خلاقیت را افزایش دهد مراکز مهارت‌آموزی به ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

یوسف‌زاده عنوان کرد: در این نمایشگاه هنرجویان و هنرآموزان هنرستان در رشته‌های مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده و کامپیوتر کارهای هنری خودشان را در قالب آثار سنتی، گلسازی، سفره آرایی، آمادگی دفاعی، مشاوره و هدایت تحصیلی، طرح‌های گرافیکی، روتختی، فروش شیرینی و لوازم تزئینی در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

مدیر هنرستان کوثر کوهبنان تأکید کرد: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه هفته آینده صبح‌ها آماده بازدید علاقمندان است.

به گزارش فارس، هنرستان حرفه‌ای کوثر کوهبنان در سال 68 با وجود رشته‌های طراحی دوخت، حسابداری، دوخت‌های تزئینی، خیاطی زنانه و گرافیک افتتاح شده و در حال حاضر با دارا بودن 124 دانش‌آموز در رشته‌های مدیریت خانواده و کامپیوتر مشغول به فعالیت است.

این هنرستان دارای دو کارگاه مدیریت خانواده و کامپیوتر است که طی سال‌های گذشته با توجه به برگزاری جلسات ویژه مشاوره‌ای تلاش دبیران و دانش‌آموزان توانسته است در رشته‌های گرافیک و حسابداری قابل قبولی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی داشته است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول