اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

پایان رقابت، آغاز رفاقت

خبرگزاری فارس: فردا نهمین دوره انتخابات مجلس برگزار می‌شود، انتخاباتی با حضور صدها کاندیدا و با مشارکت میلیون‌ها نفر از هموطنان ما، از رای اولی‌ها گرفته تا آنان که موی خود را در راه پیشرفت کشور سپید کرده‌اند.

پایان رقابت، آغاز رفاقت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چند ماه قبل روند ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها و معرفی کاندیداهای دارای شرایط لازم طی شد و یک هفته قبل این افراد امکان تبلیغ و معرفی خود و برنامه‌هایشان را یافتند.

امروز و پس از صرف هزاران نفر ساعت تلاش تخصصی برای اجرای هرچه منظم‌تر و شایسته‌تر انتخاباتی دیگر، کاندیداها و هواداران آنها یک روز فرصت دارند تا به دور از فضای تبلیغاتی سنگین روزهای گذشته، برنامه‌ها و اقداماتی که در این مدت انجام داده‌اند را مرور کنند.

فردا روز انتخاب است، انتخابی نه از سر رفع تکلیف، که به خاطر بهره‌مندی از حق «انتخاب کردن» در جامعه‌ای که به همکاری مردمانش در تمام عرصه‌ها می‌بالد.

روز دیگر اما انتخاب و رقابت به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب، در جایگاه حافظان حقوق و سخنگویان تمام مردم  چه کسانی که در راه انتخاب آنان تلاش کرده بودند و چه کسانی که فرد دیگر را انتخاب کرده بودند،  عهده‌دار مسئولیتی سنگین می‌شوند.

می‌توان گفت پایان رقابت انتخابی، همزمان است با آغاز رفاقت و همدلی و همراهی که از انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده و می‌تواند سال‌ها استمرار داشته باشد.

رقابتی که اکنون میان 72 کاندیدای ورود به مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر جریان دارد.

بی‌شک خواسته مردم هم این است که این رقابت پس از اعلام نتایج به رفاقت و همدلی ثمربخشی برای توسعه تبدیل شود و کسانی که نتوانسته‌اند یکی از شش کرسی این حوزه انتخابیه را از آن خود کنند، همانند بازوان قدرتمند منتخبان مردم، در کنار آنها برای تعالی و رشد استان تلاش کنند. 

 ------------------

فرینوش اکبرزاده

-----------------

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول