اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

‌عبدالله‌زاده بیشترین رأی را در بشرویه به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با پایان شمارش آراء در شهرستان بشرویه از مجموع 14 هزار و 444 رأی مأخوذه محمدعلی عبدالله‌زاده با 9 هزار و 514 رأی بیشترین آراء را به خود اختصاص داد.

‌عبدالله‌زاده بیشترین رأی را در بشرویه به خود اختصاص داد

غلامرضا پورسلطانی دقایقی پیش در گفت‌وگو باخبرنگارفارس در بشرویه ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات این دوره اظهار داشت: مردم شهرستان بشرویه با اعتقاد به ولایت‌فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و دینی و با احساس تکلیف در انتخابات گذشته با بالاترین نرخ مشارکت در سطح استان خراسان‌جنوبی مشارکت داشته و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌چون گذشته، در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: از تعداد 14 هزار و 444 رأی مأخوذه در شهرستان بشرویه محمدعلی عبدالله‌زاده، 9 هزار و 514 رأی، محمدکریم عابدی 2 هزار و 81 رأی، محمد فردوسی‌پور یک هزار و 279 رأی، حسین آهنین‌جگر 608 رأی، عباسعلی لطفی 204 رأی و داود تقاضایی 132 رأی را به خود اختصاص دادند و بقیه آراء باطله است.

فرماندار بشرویه ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته، 25 حوزه اخذ رأی فعال بوده و از لحاظ امکانات رأی‌گیری به خصوص تعرفه ها مشکلی نداشته ایم.

پورسلطانی افزود: با اطلاعیه‌های ارائه شده از وزارت کشور،آخرین مهلت رأی‌گیری ساعت 6 بعد از ظهر بوده که به دلیل ازدحام جمیعت وشلوغی حوزه‌ها تا ساعت 23 شب تمدید شده است.

وی تصریح کرد: ازساعات اولیه شروع رأی‌گیری، مردم با شور و شوق و با هدف حفظ نظام و پیروی از ولایت‌فقیه و با بینش نسبت به انتخاب نماینده اصلح، مشارکت گسترده‌ای داشته‌اند.

فرمانداربشرویه با اشاره به حضور 85 درصدی مردم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی نسبت به عدم حضور درانتخابات و سعی در نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران اینک وظیفه ما سنگین و مردم با این حضور حماسی مشت محکمی به دهان آنان زدند.

پورسلطانی ادامه داد: با تلاش و همت نیروهای انتظامی از لحاظ امنیتی مشکلی به وجود نیامده و کلیه رأی دهندگان با خاطری آسوده نمایندگان خود را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول