اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اخوان‌المسلمون مصر نسبت به گشایش دفتر حماس در قاهره ابراز امیدواری کرد

خبرگزاری فارس: رئیس حزب "آزادی و عدالت" مصر، شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون مصر ابراز امیدواری کرد که دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در قاهره افتتاح شود.

اخوان‌المسلمون مصر نسبت به گشایش دفتر حماس در قاهره ابراز امیدواری کرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الاهرم، "محمد المرسی"، ابراز امیدواری کرد که دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در قاهره افتتاح شود.

رئیس حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی گروه اخوان‌المسلمین مصر هدف از گشایش دفتر جنبش حماس در پایتخت این کشور را ادامه نقش‌ آفرینی مصر در حمایت از نوار غزه و نهایی کردن مساله آشتی ملی فلسطینیان بیان کرد.

المرسی که با روزنامه مصری الاهرام مصاحبه می کرد، افزود: اگرچه ما خواهان گشایش دفتر حماس در قاهره هستیم، اما این به معنای مداخله در امور داخلی فلسطین نیست.

وی تاکید کرد که مصر از اواخر دهه چهل قرن گذشته میلادی تاکنون حامی امت اسلام و آرمان‌های فلسطین است و حمایت از این آرمان ها را تکلیفی بر گردن خود می داند که باید آن را ادا کنیم.

رئیس حزب آزادی و عدالت با تمجید از نقش ‌آفرینی مصر در برابر نوار غزه و جنبش حماس، گفت: همه بر این باورند، پس از پیروزی انقلاب 25 ژانویه در مصر موضع قاهره در برابر آرمان‌های فلسطینی و آشتی ملی فلسطینیان شکل جدیدی به خود گرفته و هم اکنون موازنه‌ای بین جنبش‌ های فتح و حماس به چشم می خورد و از این حیث حمایت لجستیکی از غزه را باید ستودنی برشمرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول