اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت منازل در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پلیس این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری سارقان منازل مسکونی شهرستان شد.

دستگیری اعضای باند سرقت منازل در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از فارس از مراغه عیسی هاتفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت متعدد در سطح شهرستان مراغه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تیم ویژه‌ای در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

وی افزود: پس از یک سری تحقیقات پلیسی و استفاده از تجارب خدمتی و منابع اطلاعاتی و بهره‌گیری از تجهیزات فنی و تخصصی از جمله تحت نظر قرار دادن محله‌های جرم‌خیز و سارقان سابقه‌دار و بسیج امکانات و مقدورات موجود نهایتاً منجر به شناسایی سارقان مورد نظر شد.

هاتفی افزود: پلیس اعضای باند چهار نفره حرفه‌ای سارقان منازل را دستگیر کرده و مقادیری از اموال مسروقه کشف کرد و همچنین یک مالخر نیز در این عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در آسیب‌شناسی و تشریح شگرد سارقان اظهار کرد: سارقان در تمام سرقت‌ها ضمن شناسایی محل از لحاظ عدم وجود ساکنان از علمک‌های گاز شهری و روشنایی و راه‌پله‌ها وارد منزل شده و اقدام به سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول