اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سیره عملی بزرگان شیعه

برنامه «راه» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه راه از این کانال با موضوع سیره عملی بزرگان شیعه خبر داد.

برنامه «راه» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تولید برنامه راه (The Path) اظهار کرد: این برنامه با موضوع سیره عملی بزرگان شیعه طراحی و تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: فخر روحانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کارشناسی این برنامه را عهده‌دار است و سیره عملی علما و جنبه‌های عرفانی، اخلاقی و اجتماعی علمای بزرگ شیعه را از طریق بیان داستان‌هایی از زندگانی آنان و نیز مجاهدت‌ها و تلاش آنها در کسب علم و انتشار آن برای شنوندگان تبیین می‌کند.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: در این برنامه 15 دقیقه‌ای مراتب تهذیب نفس و دوری از گناهان با عنایت به شیوه زندگی این بزرگان برای علاقه‌مندان بیان می‌شود.

وی با اشاره به عالمانی که در برنامه راه مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این برنامه سیره عملی بزرگانی مانند سیداحمد کربلایی، آیت‌الله حاج میرزا علی قاضی، آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی را در اولویت قرار داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های کانال ندای اسلام را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی Hotbird با فرکانس 12/437 GHz با سمبل ریت 27500 افقی دریافت کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول