اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در رودبار:

حضور در انتخابات یک تکلیف است‌

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در رودبار گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف است.

حضور در انتخابات یک تکلیف است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: مردم در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها زمینه‌ای را فراهم کردند تا از اهداف و برنامه‌های نماینده مجلس نهم آگاه شوند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است افزود: حضور پر ذوق و شوق مردم در انتخابات ضروری است و همه وظیفه شرعی داریم در انتخابات شرکت کنیم.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان رودبار انتخاب نماینده اصلح را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: کاندیداها برای معرفی خود و اهدافشان به مردم برنامه‌هایی دارند، اما در تبلیغات باید از تخریب رقبا پرهیز شود.

این مسئول به معیار انتخاب کاندیدای این جبهه اشاره کرد و گفت: کسانی که در عرصه انتخابات وارد شدند برای همه ما محترم هستند.

محمدی متعهد بودن، تجربه، تخصص، اقبال و مقبولیت مردمی را معیار انتخاب کاندیدای اصولگرایان عنوان کرد.

وی رسیدگی به مشکلات خاص شهرستان برای رهایی از محرومیت را مورد تاکید قرار داد و گفت: نماینده به عنوان خادم ملت باید مردم را یاری و خواسته‌های آنان را تا حد مقدور برطرف کند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان رودبار محکم و صریح صحبت کردن را جزو خواسته‌های مردم رودبار از نماینده مجلس خواند و ابراز داشت: نماینده باید برای تحقق این امر تلاش وافری داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه مردم سرنوشت جامعه را رقم می‌زنند خاطر نشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان وظیفه‌ای که به‌عهده داشت، به انجام رسانید و کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کرد و انتخاب نماینده توسط مردم رقم می‌خورد.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان در عرصه مملکت در خدمت به ملت باید صادقانه خدمت کنند و حرف بزنند و اگر عهده‌دار مسئولیت هستیم نباید نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم.

وی در پایان یادآور شد: اگر مسئولان صادقانه و خالصانه کار کنند مشکلات ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول