اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

انتخاب 51 معلم نمونه استانی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کردستان از انتخاب 51 معلم نمونه استانی برای تجلیل از آنان در مراسم گرامیداشت هفته معلم خبر داد.

انتخاب 51 معلم نمونه استانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طیب کشاورز چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: براساس سهمیه کشوری امسال 6 معلم نمونه کشوری و 51 معلم نمونه استانی در استان کردستان انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به روند انتخاب معلمان نمونه افزود: معلمان بعد از ثبت نام توسط دانش‌آموزان ارزیابی و 30 درصد آنها در هر مدرسه به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز پس از بررسی و داوری‌های لازم معلمان نمونه استانی را براساس سهمیه تعیین شده به وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌کند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: عملکرد پژوهشی، آموزشی، رضایت دانش‌آموزان از معلمان و میزان مشارکت معلمان از دیگر ملاک‌های انتخاب معلمان نمونه است.

کشاورز ادامه داد: علاوه بر انتخاب معلمان استانی و کشوری 357 نفر از معلمان نیز در مرحله شهرستانی انتخاب می‌شوند.

وی در پایان خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت معلم در سال‌تحصیلی جاری شد.

مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از سال 84 تاکنون 446 پروژه با یک‌هزار و 949 کلاس درس و 25 هزار و 256 متر مربع در استان به ثمر رسیده است، افزود: اداره کل نوسازی کردستان علاوه بر اقدام یاد شده در بحث مقاوم‌سازی مدارس نیز تلاش جدی داشته است.

علی شیرزادی بیان داشت: 49 پروژه در استان مقاوم‌سازی شده که در استان نیز به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی یادآور شد: همچنین امسال با 57 میلیارد و 353 میلیون تومان اعتبار، برای 126 پروژه با 145 هزار و 38 متر مربع فضا، موافقتنامه صورت گرفته است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول