اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 209

نوری: تبدیل انتخابات مجلس به انتخابات 88 خواست فتنه‎گران است

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصولگرای گلستان گفت: اپوزسیون و فتنه‎گران به دنبال این هستند که انتخابات مجلس را به انتخابات 88 تبدیل کنند.

نوری: تبدیل انتخابات مجلس به انتخابات 88 خواست فتنه‎گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فتح‎الله نوری شامگاه چهارشنبه در جمع اصولگرایان شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده و طی سه دهه این نظام با حمایت مردمی روی پای خود ایستاده است.

وی تصریح کرد: بحث سلاح هسته‎ای بهانه‎ای بیش از سوی غرب نیست بلکه وحشت‎ آنها از حمایت مردمی از نظام و انقلاب است برای همین با انواع تهدیدها و تحریم‎ها به ایران فشار وارد می‌کنند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: مردم ما هوشیار هستند در طول این سه دهه با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات‌ها، یوم‎الله‎های 22 بهمن و روز قدس همیشه حضور معنادار داشتند و همین حمایت‎ها جایگاه نظام و انقلاب را در عرصه بین‎المللی تعریف می‌کند.

نوری اضافه کرد: اگر این حضورها کاهش یابد موقعیت ما در عرصه بین‎المللی دچار تزلزل می‎شود.

وی ادامه داد: غرب در 22 بهمن سه پروژه تشدید تحریم‎ها، تهدید نظامی و ترور نخبگان را دنبال می‎کرد، اما بعد از حماسه باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن لحن رسانه‎های غربی تغییر کرده است.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اگر در 12 بهمن استمرار حضور پرشور 22 بهمن اتفاق بیفتد ما تهدیدهای دشمنان را عقب می‎زنیم و در عرصه بین‎المللی از تثبیت بیشتری برخوردار خواهیم شد.

نوری بیان داشت: ژاپن و بسیاری از کشورهای دنیا بعد از راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا اعلام کردند که ما از تحریم غرب حمایت نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: تا وقتی که مردم در صحنه باشند تهدیدها اثری نخواهد داشت.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه هم‌اکنون آمریکا در ضعیف‎ترین موضع بین‎المللی است خاطر نشان کرد: حضور آمریکا در منطقه و محاصره نعل اسبی به تعبیر خودشان و خروج مفتضحانه از عراق وجه استکبار را در هم شکست.

نوری عنوان کرد: هم‌اکنون انقلاب اسلامی ایران با بیداری اسلامی و جنبش‎های ضد سرمایه‎داری به جهانیان صادر شده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سایر بخش‎های نظام شکل‎گیری و استمرار خود را در سایه تدوین قوانین مجلس دارند.

وی دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر قانون را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: قانون‎گذاری به صورت مستقیم و خلق پدیده دولت به صورت غیرمستقیم از سوی مجلس انجام می‎شود.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مجلس جایگاه رفیعی دارد که همه مردم و هم نمایندگان باید ارزش آن را حفظ کنند ابراز داشت: اگر نماینده‎ای مومن نباشد تصمیمات او بر خلاف قانون اساسی و ملت شکل خواهد گرفت.

نوری با بیان اینکه ایمان و پایبندی به اسلام و انقلاب مهمترین معیار برای انتخاب نمایندگان است اظهار داشت: دارا بودن تعهد و تخصص دو بال مهم نمایندگی است که در صورت نبود هر یک نمی‎تواند اوج بگیرد و مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: در صورتی که مردم نتوانستند خودشان انتخاب اصلح داشته باشند باید با مراجعه به گروه‎های مرجع و نخبگان و معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند اقدام به انتخاب فرد شایسته کنند.

این فعال اصولگرا اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است و تجربه تلخی که دشمنان خارجی برنامه‎ریزی و غافلان در بازی آنها مشارکت کردند مردم باید هوشیارتر باشند.

نوری خاطر نشان کرد: حضور بی‎نظیر مردم در انتخابات 88 که می‎توانست آن شکوه ملت ایران، دنیا را خیره کند غافلان به آن ضربه زدند. همچنین انحراف از آنجا شروع شده بود که کسانی که شعار قانون را دم می‎زدند به قانون عمل نکردند.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان اذعان داشت: کاندیدا باید ملاحظات امنیتی را رعایت کنند چرا که اپوزسیون و فتنه‎گران به دنبال این هستند که انتخابات مجلس را به انتخابات 88 تبدیل کنند باید با هوشیاری به قانون تمکین کنند تا ان‌شاءالله انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول