اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

مشارکت در انتخابات نشانه همدلی با نظام است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در فومن و شفت گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه همدلی و همراهی مردم با نظام اسلامی است.

مشارکت در انتخابات نشانه همدلی با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن داود انصاری شامگاه چهارشنبه در همایشی با حضور جمع کثیری از مردم این شهر اظهار داشت: شکل‌گیری جامعه اسلامی و حکومت دینی به واسطه شهدای نظام صورت گرفته است.

وی افزود: حضور در صحنه انتخابات نشانه انتخابات آزاد است که با همراهی تمام گروه‌های فکری، سیاسی و جناح‌های فعال صورت می‌گیرد.

کاندیدای مجلس نهم در فومن و شفت با بیان اینکه مسئولان نظام و حکومت اسلامی فضا را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند فراهم کرده‌اند تصریح کرد: مسئولان نظام برای مشارکت مردم در جامعه مردم‌سالاری دینی تمام بستر یک انتخابات بزرگ را فراهم کرده‌اند و وظیفه خود دانستم برای بهتر زیستن مردم شهر خود در عرصه انتخابات حضور یابم.

وی هدف اصلی حضور در انتخابات را همدلی و همکاری و اتحاد مردم حوزه انتخابیه خود اعلام کرد و گفت: ایران اسلامی متعلق به تمام ملت ایران است که برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه تمام مردم باید تلاش کنند و همدل و همسو باشند.

انصاری ادامه داد: فومن و شفت به دلیل موقعیت راهبردی خود قادر است تمام مایحتاج مردم منطقه را تامین کند و نیاز به واردات اقلام متعدد از بیرون شهر را ندارد.

وی متذکر شد: بدون تردید با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه‌های برنج، چای و دیگر محصولات می‌توانیم شهری با توسعه همه‌جانبه داشته باشیم.

انصاری با بیان اینکه تمام امکانات لازم در فومن و شفت موجود است اذعان داشت: این دو شهرستان نیاز به یک مدیر توانمند دارد که بتواند به تمام امکانات و بودجه‌ها مدیریتی درست داشته باشد و ما را به سر منزل مقصود برساند.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه فومن و شفت به لحاظ اقتصادی رتبه مناسبی در استان ندارد افزود: مشکل عمده این حوزه انتخابیه که موجب عقب‌ماندگی و رکود آن شده واگرایی است که این واگرایی باید به همگرایی تبدیل شود تا در سایه همدلی و همبستگی به ایده‌آل‌های خود برسیم و به طرف پیشرفت و ترقی گام برداریم و با فعالیت‌های همه‌جانبه گروه‌های سیاسی و تمام مردم به اهداف بلند و مقدس نظام دست یابیم و از هر رکودی جلوگیری و برای رفاه مردم بستر را آماده کنیم.

کاندیدای مجلس نهم در فومن و شفت تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی و استانی قطعا می‌تواند شهرمان را توانمند کند و این امر بیانگر حساسیت جایگاه مجلس است که آن را به عنوان مکانی برای تصمیم‌گیری و قانونگذاری بدانیم.

وی به دوری از تعصبات قومیتی تاکید کرد و یادآور شد: برای رسیدن به یک شهر آباد باید از تعصبات قومی، فرهنگی و مرزبندی فکری دوری کنیم و نجات یابیم که در این صورت می‌‌توان در طول یک برنامه چهار ساله در هر دو شهرستان تمام قشرها و گروه‌ها در کنار یکدیگر برنامه‌ها و طرح‌های خود را اجرا کنند.

انصاری ادامه داد: شهرستان فومن و شفت منطقه‌ای زرخیز است که با چای، برنج و کرم ابریشم می‌توان به توانمندی رسید.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال طرح‌هایی هستیم که از تولید به مصرف دست پیدا کنیم خاطر نشان کرد: اهمیت در تولید یکی از شاخص‌های مهم برنامه‌ریزی است.

این کاندیدا ابراز داشت: اگر به تولید اهمیت بیشتری دهیم تولیدکننده دلگرمی پیدا می‌کند و در نتیجه شاهد رشد اقتصادی دو منطقه خواهیم بود و با ایجاد تعاونی‌های خوشه‌ای برای تمام صنف‌ها شغلی پایدار فراهم می‌کنیم.

این کاندیدا با تاکید بر حضور حداکثری مردم در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی متذکر شد: نماینده باید حلقه اتصال بین مردم و مسئولان و مردم و نظام باشد و از مردم برای ارتقای و پیشرفت برنامه‌های خود مشورت بگیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول