اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

حضور باشکوه مردم پاسخی محکم به تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: حضور باشکوه مردم پاسخی محکم به تحریم‌هاست.

حضور باشکوه مردم پاسخی محکم به تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در نشست با فرهنگیان و مربیان تربیتی و پرورشی شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات اظهار داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات 12 اسفند حماسه بزرگی را خلق می‌کنند.

 

وی افزود: دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات تلاش کردند و با تهدید و تحریم در صدد دلسرد کردن مردم برآمدند که بدون تردید حضور باشکوه مردم پاسخی محکم به تحریم‌هاست.

 

امام جمعه کنگان در ادامه با ذکر احادیثی از بزرگان دین به اهمیت مسائل تربیتی و تربیت افراد جامعه به ویژه جوانان پرداخت و خاطرنشان کرد: همه بزرگان دین به این موضوع ارزش و اهمیت فراوانی قائل هستند و در واقع با تربیت دینی و اخلاقی افراد می‌توان جامعه را از هرگونه انحرافات نجات داد.

 

محمودی از تلاش مدیریت آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های تربیتی در مدارس تقدیر کرد و خواستار تلاش بیشتر و گسترش آن در همه ابعاد زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شد.

 

وی اضافه کرد: با تعمیق این مسائل پرورشی در میان فرهیختگان نسل جدید این انقلاب در مسیر الهی قرارخواهد گرفت.

 

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کنگان نیز با ارائه اهم برنامه‌های این معاونت در سال تحصیلی جاری رویکرد این معاونت را در راستای توسعه اهداف حوزه پرورشی با نگاه تربیتی و پرورش و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان برشمرد

 

ابراهیم محمدپور اظهار داشت: در طول سال تحصیلی همواره نگاه این معاونت به مسائل پرورشی یک نگاه عمیق همراه با برنامه است چرا که اجرای برنامه‌های پرورشی یک برنامه‌ریزی ببسیار دقیق و کارشناسانه و با نگاه تربیتی می‌طلبد و کسانی که وارد این حوزه می‌شوند باید ضمن احساس مسؤلیت، دیدگاه پرورشی و همراه با بصیرت افزایی و معنویت‌گرایی داشته باشند.

 

وی افزود: مربیان پرورشی باید تمام تلاش و وقت خود را در این فعالیت‌ها سپری کنند که بحمدالله جمع دوستان پرتلاش این حوزه همواره این نکات را به همراه دارند.

 

محمدپور اذعان داشت: برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری، اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم، برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری نماز جماعت باشکوه و همراه باشوق وصف‌ناپذیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است.

 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول