اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

انتخابات نماد اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: انتخابات پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار کشور است.

انتخابات نماد اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی که عصر امروز به مناسبت انتخابات مجلس نهم صادر شد، آمده است: شرکت در انتخابات حقی است که قانون اساسی برای آحاد مردم تعیین کرده و این از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

این پیام می‌افزاید: انتخابات مجلس از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر حمایت آنها از این نظام اسلامی است.

در ادامه پیام آمده است: انتخابات خوب و سالم خنثی کننده توطئه‌ها و موجب حفظ و تقویت نظام است و همانگونه که شاهد بودیم در 22 بهمن مردم شریف گیلان با حضور پرشور خود برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری به میدان آمدند اهمیت انتخابات نهم نیز کمتر از 22 بهمن نیست و مردم با بصیرت استان با حضور دشمن‌شکن خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می‌زنند.

در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: انتخابات مظهر حضور مردم، احقاق حق و نماد توانایی و اقتدار ملی کشور و طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که ملت می‌تواند آن را مانند یک زره پولادین در مقابل خود و حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در ادامه پیام خود یادآور شدند: اینجانبان در آستانه نهمین دوره انتخابات از تمام مردم شریف و ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم تا با حضور حماسی و پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رٱی، برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزوده و با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقام معظم رهبری تجدید پیمانی دوباره بندیم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول