اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت دانشگاهیان همدان از ابراهیم کارخانه‌ای

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، حمایت خود را از ابراهیم کارخانه‌ای، کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین اعلام کردند.

حمایت دانشگاهیان همدان از ابراهیم کارخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دانشگاهیان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در آستانه انتخابات نهمین دور مجلس شورای اسلامی، ملت انقلابی، صبور و آگاه ایران آزمونی سترگ و الهی پیش رو دارند، امتحانی که خط مقدم رویارویی تمام قامت اسلام ناب با تمام جبهه کفر و الحاد و اسلام آمریکایی است.

میدانی که نقطه اتکای پیچ مهم تاریخی‌ای است که نظام حاکم آینده جهان را رقم خواهد زد و این میدان مردان خود را می‌طلبد.

در ادامه بیانیه آمده: در این راستا ما دانشگاهیان ضمن معرفی دکتر ابراهیم کارخانه‌ای به عنوان کاندیدای اصلح، اهم ملاک‌ها و شاخص‌های این انتخاب را محضر مردم شریف و عزیز تقدیم می‌کنیم.

1- با عنایت به هجمه‌‌های استکبار جهانی به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اسلامی و استفاده از حربه تحریم و ترور، به نظر می رسد مجلس نهم نیاز به حضور چهره‌های ولایتمدار، علمی، مقتدر و خودباور برای دفاع منطقی، تخصصی و مقتدرانه از حق مسلم ملت شریف ایران را دارد که با توجه به تعهد، تخصص و سابقه روشن دکتر کارخانه‌ای در این زمینه می‌توان این خصیصه مهم را در ایشان یافت.

2-  آن که از فرامین مقام عظمای ولایت برمی‌آید، این است که دو مقوله بسیار مهم مبارزه با فساد و دغدغه‌های فرهنگی، باید در رأس توجهات برنامه‌ریزان و مجریان باشد تا کشتی انقلاب که در کانون توجهات بیداری فراگیر اسلامی قرار دارد با سربلندی و سلامت به ساحل امن نجات برسد، سابقه علمی، پژوهشی و دانشگاهی دکتر کارخانه‌ای از یک طرف و پاکدستی و ایمان ایشان که در دوره نمایندگی مجلس هفتم بروز و ظهور کافی داشته است و نیز تذکرات ایشان به وزرا در زمینه مبارزه با فساد نشان از توانایی ایشان در این عرصه دارد.

3-  وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت بزرگترین خطری است که در این مقطع حساس با توجه به حضور نیروهای انحرافی و فتنه و هزینه‌های سرسام‌آور این گروه‌ها، انتخاب‌های امت امام را هدف قرار داده و از این رو رهبر فرزانه انقلاب به شدت نسبت به این امر عکس‌العمل نشان دادند و مردم را از رأی دادن به نامزدهای مورد حمایت این جریانات بر حذر می‌دارند.

نوع هزینه و تبلیغات و نیز ساده‌زیستی دکتر کارخانه‌ای در طول سالیان سال به خوبی نمایانگر دوری این نامزد از کانون‌های قدرت و ثروت است.

4-  بررسی عملکرد چهار ساله دکتر کارخانه‌ای در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی، حاکی از توانمندی و کارآمدی ایشان در عرصه‌های قانون‌گذاری و نظارتی و نیز پیگیری معضلات حوزه انتخابیه تا حصول نتیجه نهایی است، عنایت ویژه ایشان به مشکلات و نیازهای اساسی شهروندان و بالاخص اقشار کم‌درآمد، نشانگر توجه و تعلق خاطر ایشان به محرومان جامعه است که همانا این قشر بنا به فرموده امام راحل(ره) ولی ‌نعمتان انقلابند.

دانشگاهیان در پایان این بیانیه ضمن دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات، حمایت کامل خود را از دکتر ابراهیم کارخانه‌ای اعلام کردند و مردم شریف استان را به انتخاب ایشان دعوت کردند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول