اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زرند:

شرکت در انتخابات تکلیف قانونی و شرعی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زرند و کوهبنان گفت: نکته اساسی که باید به آن بپردازیم، تکلیف قانونی و شرعی است که همه باید در انتخابات شرکت داشته باشیم.

شرکت در انتخابات تکلیف قانونی و شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حسن رحمانی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بخش یزدان‌آباد زرند اظهار داشت: نکته اساسی که باید به آن بپردازیم، تکلیف قانونی و شرعی است که همه باید در انتخابات شرکت داشته باشیم.

وی بیان داشت: امروز پیامکی دریافت کردم که بنی‌صدر اعلام کرده مردم پای صندوق‌های رأی نمی‌روند، زمانی افراد ملحد که استقلال کشور را فروختند، قصد دارند مردم را دل‌سرد کنند.

رحمانی تصریح کرد: به فرموده بزرگان نظام انقلاب اسلامی حضور در انتخابات تکلیف است، این یک فریضه است که همه ما در روز جمعه در کنار صندوق‌های رأی حاضر شویم و با این حضور حماسی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث دوم انتخابات، گزینش یک فرد است، شما اهل بصیرت هستید در انتخابات دو سئوال را مدنظر داشته باشید، مردم باید از میان تأیید صلاحیت‌های شورای نگهبان فرد اصلح را انتخاب کنند،‌ لذا باید شاخص داشته باشید.

رحمانی گفت: شرایط یک نماینده خوب از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب متدین، متعهد و پاینبدی به آرمان‌های دینی و الهی است.

وی ابراز داشت: همه شیعه و متدین هستند، اما باید کسی انتخاب شود که حساس باشد، در تقابل افرادی که با ولایت ناسازگاری دارند، ایستادگی کنند.

رحمانی افزود: فتنه 88 شکافی ایجاد کرد که ضد انقلاب می‌خواست علیه ایران شورش کند، شما دیدید که آنها علیه مساجد، قرآن و  مقابل آنها ایستادند، بسیاری از مسلمانان بودند، اما حساس نبودند.

وی عنوان کرد: کار نمایندگی حساس است، لحظه به لحظه مجلس روی سایت‌های داخلی و خارجی است، اگر نماینده به ولایت پایبندی نداشته باشد، انقلاب را به چالش می‌کشد.

رحمانی تصریح کرد: شما دیدی که چه کج‌دهنی به اسلام کردند، مسئولانی که سکوت کردند، بعضی منتخب مردم بودند، اگر نمایندگان ارزشی انتخاب کنیم در سخت‌ترین شرایط مواظب انقلاب و کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما انقلاب را به آسانی به دست نیاوردیم، شما نماینده‌ای را انتخاب کنید که از جنس مردم باشد، زیرا مشکلات مردم را بهتر درک می‌کند، نه اینکه مشکلات مردم را نداند.

رحمانی گفت: مردم انقلاب را جنگ تحمیلی را و امروز سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، 9 دی را مردم آفریدند، مردم مستحق خدمت هستند، کسی می‌تواند خدمت کند که دردآشنای مردم باشد.

وی اذعان داشت: با رأی دادن سرنوشت خود را معین می‌کنیم، بررسی کنید، افراد خوش‌نام و خوش‌سابقه را انتخاب کنید.

رحمانی ابراز داشت: در زمان مسئولیت پیگیر پروژه‌های ملی و استانی بودم و من هم پذیرفتم، بعد از ثبت‌نام تعدد لیست‌های والایی مشاهده  و اختلاف شد.

وی تصریح کرد: جامعتین بر آن شدند که اختلاف نباشد، تمام تشکل‌های سیاسی را جمع کردند که وحدت برقرار شود تا مجلس اصولگرا شکل گیرد، پس از رایزنی‌های فراوان و نظرسنجی انجام شده در میان مردم کسانی که بیشترین رأی را داشتند که 290 نفر زیر نظر جامعتین مشخص شد که 10 نفر در استان کرمان هستند.

رحمانی عنوان کرد: من اگر رأی هم نیاوردم، مسرور هستم از اینکه مورد تأیید آن بزرگان بودم، جامعه مبارز روحانیت کرمان نیز این لیست را تأیید کردند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پروژه‌های زیادی را پیگیری کردم و به نتیجه رساندم.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول