اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه پایداری مشهد:

تحریم ایران تصمیم جدیدی نیست

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه پایداری مشهد گفت: کشور ایران همیشه در حال تحریم بوده که بعضا شدت داشته است ولی با این تفاسیر همیشه سربلند بیرون آمدیم.

تحریم ایران تصمیم جدیدی نیست

انسیه غفوری شعرباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تبلیغات همیشه در حاشیه تحریم‌ها بوده که عمدتا بیشتر بوده ولی ثروت فراوان و زیرساخت‌های خوب کشور، تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: باید دولت و مجلس با متخلفان، زیاده‌خواهان و زیاده‌طلبان برخورد شایسته کند.

غفوری ادامه داد: اگر مسئولان جدی، فعال و قاطع برخورد کنند تحریم‌ها برای اقتصاد ایران مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی برنامه‌های آینده خود را اشتغال، مسکن، معیشت جوانان  دانست و گفت: دو موضوع بسیار مهم و بحث ارتقای فرهنگ معنویت بسیار مهم‌تر از دیگر برنامه‌هاست که باید به طور خاص  و جدی توجه شود و در راهکارها به صورت مستمر در تمام مواضع و برنامه‌ها توجه به رهنمودهای رهبری برای دفاع از آرمان‌های امام و رهبری ایجاد شود.

غفوری با اشاره به برخورد با کانون‌های قدرت و ثروت از جمله اساسی برنامه‌ها و اهداف خود عنوان کرد: به هر حال باید گروه‌هایی که تلاش برای تامین منافع خود دارند و به اعتماد مردم و منافع کشور آسیب می‌زنند به طور اساسی و عمیق برخورد شود.

وی ولایت‌فقیه را شاخص اصلی کشور خواند و افزود: به خاطر حفظ وحدت و اعتلای کشور و نظام باید در انتخابات و این گونه تشکل‌های اجتماعی حضور پیدا کنیم.

وی در ارتباط با موضوعات اخیر از جمله اختلاس بزرگ و تحریم نفتی ایران گفت: این اختلاس اول کشور نبوده و پیش‌بینی می‌شود که با جدی نگرفتن این موضوع آخرین اختلاس هم نباشد و باید برخورد جدی و قوی با ریشه‌های این موضوع اعمال شود تا این گونه مسائل پیش نیاید.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان مشهد گفت: نماینده باید، تجربه، تخصص، صلاحیت و التزام واقعی عملی به مبانی دین اسلام را داشته باشد و با شجاعت و بصیرت لازم در شرایط مختلف و سخت کشور توان تصمیم‌گیری صحیح را داشته باشد.

غفوری یادآور شد: نماینده نباید وامدار هیچ گروه، جبهه و جناحی باشد و همچنین وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نباشد و فقط قصد خدمت به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول