اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-262

نظری: دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ‌با بیان اینکه استکبار به دنبال این است که فضای انتخابات را امنیتی کند، گفت: برخی تهدیدهای احتمالی در استان بحث و بررسی شد و هم اکنون فضایی حاکم است که کمترین مشکل را خواهیم داشت.

نظری: دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در جمع بسیجیان استان به ویژه بسیج جامعه پزشکی استان تصریح کرد: علی‌رغم میل استکبار جهانی مشارکت مردم در انتخابات بر اساس نظرسنجی‌ها بالا خواهد بود و در خراسان جنوبی این حضور در جایگاه اول است.

وی شور انتخاباتی در استان را ستود و افزود: گروه‌های متعدد در انتخابات حضور پیدا کردند و عده‌ای هم که نمی‌خواستند شرکت کنند چون متوجه شدند اگر مشارکت نکنند از مردم عقب می‌افتند در صحنه حاضر شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان 49 نفر نام‌نویسی کردند و  36 نفر تایید صلاحیت نهایی شدند، گفت: در استان مشکل خاصی در بین کاندیدا نداریم و فضای جدی رقابت حاکم است.

نظری رقابت در استان بین کاندیدا را نسبت به دوره‌های گذشته بسیار سالم‌تر خواند و تاکید کرد: مشکل خاصی هم نداشتیم و اندک مشکلات در بخش ردصلاحیت شده‌ها بود که با همکاری خود این کاندیدا رفع شد.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال این است که فضای انتخابات را امنیتی کند، گفت: برخی تهدیدهای احتمالی در استان بحث و بررسی شد و هم اکنون فضایی حاکم است که کمترین مشکل را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: مجلس نهم باید قوی شکل بگیرد چون کارکردهای مجلس در دوره‌های مختلف متفاوت بوده و در این دوره باید خواص ارزیابی کنند که این مجلس در چه مقطعی از تاریخ شکل می‌گیرد و باید موضوع تقابل، بیداری اسلامی و سازندگی مدنظر باشد.

نظری با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما تشریفاتی نیست و نباید ارزش آرای مردم را پایین بیاوریم، تاکید کرد: برد آرای مردم در انتخابات باید بلند باشد زیرا ارزش رای مردم آنقدر بالاست که سبب معرفی بیشتر نظام می‌شود.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول