اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فضای پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها

دست کاندیداهای رادیکالی در دانشگاه‌ها رو می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان گفت: فضای دانشگاه‌ها به گونه‌ای است که دست کاندیداهایی که هدفشون غیر از خدمت به مملکت باشد یا کاندیداهای رادیکالی رو می‌شود.

دست کاندیداهای رادیکالی در دانشگاه‌ها رو می‌شود

احمد علی فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دانشجویان به راحتی با فضاهای پرسش و پاسخ‌های که با کاندیدا ایجاد می‌کنند، کاندیداهای رادیکالی را می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه فضاهای انتخاباتی امسال با شور و شوق بیشتری برخوردار است، بیان داشت: کتابی بر محور انتخابات از سوی یکی از اعضای دانشگاهی تألیف شده که در آن فنون رای، رای حداکثری و فنون انتخابات و جذب آرا آمده است.

رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان تصریح کرد: چند ماه قبل از انتخابات، کارگاه‌های آموزشی به منظور چگونگی حضور در اجتماع، کاندیداها برگزار می‌شود.

وی گفت: در طول تاریخ همیشه نقش دانشگاه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات موثر بوده است.

فروغی با اشاره به اینکه اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان همچون افراد عادی جامعه نیستند که قانع کردن آنها تنها جذب یک رای را به دنبال داشته باشد، افزود: به خاطر نقش مولد آنها، مجاب کردنشان سبب حضور حداکثر افراد در انتخابات و در راستای انتخاب اصلح کاندیداها است.

وی با اشاره به اینکه لازم بود که هماهنگی‌ بیشتری بین کاندیدای نمایندگی مجلس نهم با دانشگاهیان در فاصله زمان زیادی انجام می‌گرفت، بیان داشت: حضور نمایندگان در جو دانشگاهیان و شرکت در تریبون آزاد آنها به مراتب موثرتر است.

رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان تصریح کرد: در فضای امروز که ‌با تهاجم دشمنان در جامعه روبروایم به طور یقین تلاش بیشتری را چه از سوی دانشگاهیان و چه از سوی رسانه‌ها می‌طلبد.

وی اظهار داشت: موافق راه‌اندازی رشته دانشگاهی در راستای تربیت و آموزش کاندیداها مجلس هستیم.

انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول