اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

مردم پارس‌آباد مشارکت 90 درصدی در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بر اساس نظر‌سنجی‌های اولیه 90 درصد مردم شهرستان مرزی پارس‌آباد آماده مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس هستند.

مردم پارس‌آباد مشارکت 90 درصدی در انتخابات خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار داشت: آنچه که در این دوره از انتخابات بسیار بارز و با اهمیت به نظر می‌رسد علاقمندی جوانان و رای اولی‌ها برای حضور در صحنه پای صندوق‌ها است که پیش‌بینی می‌کنیم با شور و حرارت بیشتر صحنه‌ای از عشق و دلدادگی به نظام را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه 232 صندوق اخذ رأی برای انتخابات 12 اسفند در پارس‌آباد و بیله‌سوار تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 148 صندوق ثابت و 84 صندوق سیار است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تعداد آرای اخذ شده در دور اول انتخابات مجلس هشتم در این حوزه را 110 هزار و 282 رای اعلام و پیش‌بینی کرد در این دوره، مشارکت واجدین شرایط رای دادن نسبت به دوره‌های قبلی به میزان چشمگیری افزایش یابد.

کریمی تعداد عوامل اجرایی این حوزه را 4 هزار نفر ذکر کرد و بیان داشت: شرایط برگزاری یک انتخابات با نشاط و کاملاً سالم در این حوزه انتخابیه فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

این مسئول به ضرورت صیانت و پاسداری از تک تک آراء مردم تاکید کرد و از تمام عوامل اجرایی این حوزه خواست تمام توان خود را به کار گیرند تا ذره‌ای به این انتخابات خدشه وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در پایان سخنان خود حضور حداکثری و گسترده مردم در شعب اخذ رای را پشتوانه محکمی برای نظام دانست و از مردم خواست با مشارکت حداکثری در این انتخابات امیدهای واهی دشمنان را به یاس مبدل کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول