اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور گسترده در انتخابات تجدید بیعت با رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعت با ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حضور گسترده در انتخابات تجدید بیعت با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در گردهمایی کارشناسان و مسئولان واحدهای بازرسی و ارزیابی عملکرد این استان، اظهار داشت: بازرسان امانتداران نظام اسلامی هستند، چراکه تمام اسرار یک سازمان در دست بازرسان است.

وی در تعریف بازرسی، با بیان اینکه بازرسی فرایندی منظم و هدف‌دار بر مبنای چارچوب و ضوابط تعیین ‌شده است، گفت: مأموریت محوله از طریق بررسی آنچه انجام گرفته و آنچه باید انجام می‌‎گرفت، تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته و حال دستگاه، تشخیص و تعیین موارد اختلاف و انحراف بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب و ارزیابی میزان اهمیت آنها از جمله ضوابط تعیین شده برای بازرسان است.

عنابستانی، بازرسی را هنر بکارگیری و استفاده از ابزار کارشناسی و مدیریت برشمرد و گفت: بازرسی دانشگاه است، موقعیت مناسبی برای درک بهتر و کسب تجارب است، در عین سادگی ظاهر، محتوایی بسیار پیچیده دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌‎های یک بازرس موفق، گفت: بازرس علاوه بر تخصص خود باید با روانشناسی، حقوق، ادبیات، منطق، حسابداری و رایانه آشنا باشد.

وی بررسی و تحقیق را در فرآیند بازرسی مورد تأکید قرار داد و گفت: مشاهده، کسب اطلاعات از شهود و مطلعین، مطالعه سوابق و اسناد و مدارک موجود، مطالعه سوابق و اسناد و مدارک موجود، کسب نظر کارشناسی، استعلام نظر مسئولان و کارکنان دستگاه در فرآیند بازرسی بسیار حائز اهمیت است.

عنابستانی در ادامه با اشاره به 12 اسفند روز سرنوشت‌ساز کشور، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعت با ولایت فقیه و ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

وی خواستار حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات شد و گفت: مردم به نظام و مسئولان خود اعتماد کامل دارند و این موضع را روز 12 اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رای به همگان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول