اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

چشم دشمنان نظام به صندوق‌های رأی دوخته شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه چشم دشمنان نظام به صندوق‌های رأی دوخته شده گفت: حضور در انتخابات همانند حضور در جبهه جنگ است.

چشم دشمنان نظام به صندوق‌های رأی دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع نیروهای انتظامی و مرزبانی استان خوزستان در محل مرزبانی آبادان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در سطح کشور بلکه در جهان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بدانند که دشمنان مترصد هر فرصتی هستند تا به وجهه و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کرده و آن را زیر سؤال ببرند.

وی افزود: تنها راه مبارزه با این فتنه‌ها و آسیب‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور همیشگی در صحنه‌هایی است که اقتدار نظام را نشان می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حساسیت‌های موجود در خصوص ایران خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات همانند حضور در جبهه جنگ است و مردم ما نباید اهمیت این حضور خود را کمتر از اهمیت جان‌فشانی شهدای انقلاب و دفاع مقدس بدانند چرا که این حضور به منزله دفاع از انقلاب و نظام است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه چشم دشمنان نظام به صندوق‌های رأی دوخته شده تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار ایران در روز 12 اسفندماه با حضور پرشور خود موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی ادامه داد: از دوران انقلاب تا هشت سال جنگ تحمیلی و اکنون در زمان تحریم‌ها و تهدیدهای بین‌المللی، ملت ایران همواره حضوری چشمگیر در صحنه‌های مختلف داشته و هر بار توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان در تمام این سال‌ها تلاش می‌کردند تا به اشکال مختلف به نظام ضربه بزنند ولی همواره توطئه‌های آنها با حضور گسترده مردم در صحنه و درک درست از این توطئه‌ها خنثی شده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به یقین مردم ایران از دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرچه تهدیدات دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی بیشتر شد قوی‌تر شدیم و به واسطه مردمی بودن نظام امروز در اوج اقتدار و امنیت هستیم.

وی افزود: روزی شاهد تهدید مرزهای شرقی و غربی کشور توسط عوامل استکباری بودیم اما به یاری خداوند در این روز می‌بینیم که دشمنان ایران اسلامی و عوامل دست‌ نشانده استکبار به دست همان مستکبران از بین رفته‌اند.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه بیداری اسلامی تمام جهان را فراگرفته‌است گفت: این بیداری و به زیر کشیده شدن پرچم استکبار به دست مظلومان جهان اسلام را امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی کرده بودند و امروز شاهد تحقق فرمایشات ایشان هستیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول