اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم - ۲۶۰

ابراهیمی: مازندران کاندیدای تایید صلاحیت شده جدید ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: مازندران کاندیدای تایید صلاحیت شده جدید ندارد.

ابراهیمی: مازندران کاندیدای تایید صلاحیت شده جدید ندارد

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با تاکید بر اینکه دفتر شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات کشور برای مازندران هیچ کاندیدایی را در لیست تأیید صلاحیت شده‌های جدید قرار نداده، بیان داشت: اگر فرمانداران با مواردی در این زمینه (تبلیغات رد صلاحیت‌‌ شده‌ها) برخورد کردند، باید بر اساس قانون از تبلیغات ممانعت به عمل آورند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه این عده از افراد حق فعال‌ کردن ستاد تبلیغاتی را ندارند، فعالیت آنان را غیر مجاز برشمرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با تاکید بر اینکه تمام تخلفات تبلیغاتی در 9 حوزه انتخابیه استان رصد می‌شود، تصریح کرد: ستاد انتخابات مازندران هیچ تخلفی را گذشت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌خواهند با فتنه‌انگیزی و ظاهرپذیری فضای انتخابات را مسموم کنند، خاطرنشان کرد: تمام نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان در ساعت‌های پایانی تبلیغات موظف به رعایت انتخابات هستند.

ابراهیمی با تاکید بر رعایت اخلاف انتخاباتی در کشور از نامزدهای انتخاباتی خواست بهانه دست دشمنان نظام و انقلاب ندهند و این امر را به تمام هواداران خود نیز گوشزد کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران محوریت برگزاری انتخابات را قانون برشمرد و اضافه کرد: تضعیف انتخابات مقدمه‌ای بر تضعیف جایگاه سیاسی کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد:‌ آنچه که مهم است حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است که تمام گروه‌های سیاسی به این امر اعتقاد راسخ دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات و اجرای قانون با هیچ کسی عقد اخوت نبستیم، تصریح کرد: انتخابات 12 اسفند آزمون بزرگ ملی و اسلامی است.

به گزارش فارس از شب گذشته تاکنون برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده پیامکی مبنی بر احراز صلاحیت خود منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول