اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور مشارکت مردم در انتخابات صورت می‌گیرد

ارائه خدمات دفاتر ثبت احوال تا پایان زمان رأی‌گیری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ منظور مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس، ادارات ثبت احوال سراسر استان در روز اخذ رأی تا پایان زمان رأی‌گیری دایر است.

ارائه خدمات دفاتر ثبت احوال تا پایان زمان رأی‌گیری

عبدالرسول غزالی امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به ‌منظور مشارکت آحاد مردم در انتخابات با توجه به لزوم ارائه کارت شناسایی ملی و شناسنامه برای رأی‌دهندگان، ادارات ثبت احوال سراسر استان آمادگی دارند، برای شهروندانی که احیانا کارت ملی آنها مفقود و یا در دسترس نیست، گواهی تأیید شماره ملی صادر کنند.

وی افزود: بنابراین ادارات ثبت احوال سراسر استان هر روز تا ساعت 18 و در روز اخذ رأی نیز تا پایان زمان رأی‌گیری برای ارائه خدمات ثبت احوال به هم استانی‌ها دایر است.

غزالی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: با توجه با اینکه کشور در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن تمهیدات زیادی را برای ناامید کردن مردم تدارک دیده، مردم فهیم استان با درک حساسیت موضوع و با حضور خود در پای صندوق‌های رای دشمن را مانند دفعات قبل ناکام خواهند گذاشت.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمن درصدد است که نظام را با بحران مقبولیت روبه‌رو سازد، اما مردم با حضور گسترده خود در صحنه، همیشه مانع از تعبیر خواب دشمن شده‌اند.

وی رأی مردم را ملاک عمل نظام دانست و افزود: مردم این استان فهیم، هوشمند، آگاه و علاقه‌مند به نظام و منویات ولی‌‌فقیه هستند و به خوبی حساسیت شرایط را درک می‌کنند و روز 12 اسفند با رأی خود، فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

غزالی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس این است که نقایص و خلأهای قانونی را پیدا و آن را در مجلس رفع کنند و سپس با استفاده از مکانیسم‌های نظارتی بر اجرای صحیح قوانین نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول