اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی مطرح کرد

ضرورت نصب بادگیر در محورهای برف گیر خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی نصب بادگیر در محورهای برف گیر این استان را ضروری عنوان کرد.

ضرورت نصب بادگیر در محورهای برف گیر خراسان شمالی

علی‌اصغر بدیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هم اکنون تمام محورهای خراسان شمالی از بادگیر بی‌بهره هستند.

وی با بیان اینکه نصب بادگیر می‌تواند به رفع مشکل کولاک و جلوگیری از پوشش برف محورهای کوهستانی این استان بینجامد، گفت: به دلیل نبود بادگیر در محورهای استان در فصل زمستان بسیاری از محورهای کوهستانی و برف گیر مسدود شده که البته بازگشایی آن توسط راهداران انجام می‌شود.

بدیعی تصریح کرد: با این وجود در برخی از محورها به خاطر کولاک شدید چندین متر برف در محور بر جای مانده که کار راهداران را برای بازگشایی محورهای یاد شده مشکل ساز کرده است.

وی اظهار داشت: البته نصب بادگیر در گردنه امین الله بجنورد در دستور کار اداره کل راه و ترابری استان قرار داشته و در سایر محورها نیز در صورت تأمین اعتبار بادگیرها نصب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون 22 اکیپ راهداری در قالب طرح زمستانی در محورهای این استان حضور دارند، یادآور شد: این اکیپ‌های راهداری با بهره گیری از تمام نیرو و امکانات خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول