اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بارش 70 سانتی‌متر برف درکوهرنگ

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: 70 سانتی‌متر برف در کوهرنگ به زمین نشست.

بارش 70 سانتی‌متر برف درکوهرنگ

شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: سامانه بارشی جدید که از روز گذشته وارد این استان شده و هوای این استان را تحت تأثیر قرار داده موجب بارش برف و باران در سطح این استان شد.

وی افزود: میزان بارش ناشی از بارش برف و باران در این استان 12 میلی‌متر در شهرکرد، پنج میلی‌متر در بروجن، 40 میلی‌متر در کوهرنگ، 40 میلی‌متر در لردگان، 14 میلی‌متر در سورشجان، 12 میلی‌متر در بن، 22 میلی‌متر در اردل 23 میلی‌متر در فارسان، 39 میلی‌متر در مالخلیفه گزارش شده است.

پارسا اضافه کرد: در شهر بلداجی 14 میلی‌متر، دزک پنج میلی‌متر، آورگان 12 میلی‌متر، سامان 14 میلی‌متر و  فرخشهر 13 میلی‌متر بارش ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سامانه بارشی به‌ تدریج از امروز از مرزهای این استان خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشتر بارش‌های این سامانه به‌صورت بارش برف گزارش شده است، به طوری که برف در روی زمین کوهرنگ به 70 سانتی‌متر رسیده است.

پارسا سردترین نقطه این استان را شهرکرد با منفی 9 درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان دزک با پنج درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.

وی با اشاره به بیشینه و کمینه دمای این استان در 24 ساعت گذشته، گفت: شهرکرد حداقل منفی 9 درجه و حداکثر سه درجه سانتیگراد، کوهرنگ حداقل منفی سه درجه و حداکثر دو درجه سانتی‌گراد، لردگان حداقل منفی یک درجه و حداکثر چهار درجه سانتی‌گراد، بروجن حداقل منفی دو درجه و حداکثر سه درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای این استان در 24 ساعت آینده، گفت: بر اساس پیش‌بینی وضعیت جوی هوا دمای این استان در 24 ساعت آینده قسمتی تا نیمه ابری، در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران و به‌تدریج کاهش ابر در آسمان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول