اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بالگرد اورژانس شیراز صورت گرفت

نجات جان مادر و کودک برف‌گیر شده سپیدانی

خبرگزاری فارس: مادر و کودک برف‌گیر شده در یکی از روستاهای سپیدان، توسط اورژانس 115 شیراز نجات یافتند.

نجات جان مادر و کودک برف‌گیر شده سپیدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرمانده عملیات اورژانس 115 فارس اظهار داشت: پس از امدادخواهی از اورژانس 115 برای خانمی باردار در یکی از روستاهای منطقه شول که به علت بارش سنگین برف راه‌های مواصلاتی آن مسدود شده بود، با توجه به بدحال بودن این خانم و سابقه مشکل قلبی، به منظور نجات جان مادر و فرزندش بلافاصله تیم اورژانس هوایی وارد عمل شده و با هماهنگی‌های پزشک بالگرد اورژانس 115 فارس، اکیپ عملیاتی اورژانس هوایی با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

محمد رستگار افزود: با توجه به این امر که راه‌های مواصلاتی به این روستا که مادر باردار در آن قرار داشت به طور کامل مسدود شده بود و امکان دسترسی آمبولانس وجود نداشت و همچنین با توجه به بدحال بودن بیمار بلافاصله اورژانس هوایی به محل اعزام شد و این بیمار را به شیراز و پس از آن توسط آمبولانس به بیمارستان حافظ برای انجام اقدامات درمانی لازم انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته نیز در مأموریت‌های این‌چنینی، بیماران و مصدومان در روستاهای محصور در برف گرفتار شده بودند و توسط بالگرد اورژانس 115 فارس خدمات فوریت‌های پزشکی دریافت کرده و به بیمارستان‌های شیراز انتقال یافتند.

رستگار گفت: بالگرد اورژانس 115 استان فارس جزو نخستین بالگردهای اورژانس در کشور بوده که فعالیت خود را آغاز کرده و از ابتدای فعالیت تاکنون به بیش از 500 نفر از بیماران و مصدومان ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی کرده است.

انتهای پیام/غ30/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول