اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

فدراسیون برای باشگاه ذوب‌آهن درخواست شرکت در لیگ را نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: فدراسیون دوومیدانی هنوز درخواستی برای شرکت تیم ذوب‌آهن در لیگ دوومیدانی ارائه نکرده است تا این باشگاه در این باره تصمیم گیری کند.

فدراسیون برای باشگاه ذوب‌آهن درخواست شرکت در لیگ را نداشته است

غلامرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است فصل جدید لیگ برتر دوومیدانی از اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

وی افزود: فدراسیون دوومیدانی طبق روال چند ماه قبل از آغاز مسابقات به باشگاه‌های متقاضی نامه ارسال می‌کند تا در صورت تمایل آمادگی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کنند.

سرمربی تیم دوومیدانی ذوب‌آهن ادامه داد: به نظر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن برای ادامه فعالیت در رشته دوومیدانی تمایل دارد اما بعد از ارسال نامه از سوی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌شود و از حالا نمی‌توانیم در این مورد نتیجه گیری کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از قطعی شدن حضور ذوب‌آهن درباره ترکیب فصل آینده و بازیکنان تصمیم گرفته می‌شود، تصریح کرد: بازیکنان هنوز بخشی از مطالبات دو فصل قبل خود را دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول