اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی:

انتخابات را با حضور حداکثری پرشور می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی، آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انتخابات را با حضور حداکثری پرشور می‌کنیم.

انتخابات را با حضور حداکثری پرشور می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر گفتمان و اندیشه جوان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی‌هوایی در مراسم پایانی کارگاه سه روزه کارشناسان پژوهشی و آموزشی استان‌های معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد، اظهار داشت: انتخابات برای هر فرد مسلمان یک تکلیف شرعی است و در حال حاضر که همه تلاش دشمنان، بر ناپایدار نشان دادن اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور است حضور تمام اقشار جامعه در انتخابات بیش از هر زمان دیگر ضروری است.

معاون پژوهشی، آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) که فرموده‌اند هر فرد برای رسیدن به سلوک شخصی نیازمند دستیابی به سلوک اجتماعی است، ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به سلوک اجتماعی شرکت در فعالیت‌های سیاسی، از جمله انتخابات است.

وی در ارتباط با ویژگی افرادی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند، گفت: آگاهی و بصیرت فردی و اجتماعی، دوری از اشرافی‌گری و زندگی پر تجمل، ارتباط نداشتن با جریان فتنه و عوامل آن و استکبارستیزی و مبارزه با سلطه دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل که در صف نخست دشمنان کشور قرار دارند، ضروری است.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به اینکه مدیریت صحیح در حوزه فرهنگی جز با توانمندی در عرصه پژوهشی حاصل نمی‌شود، ادامه داد: انتقال پیام فرهنگی به مخاطب، بدون یک نگاه پژوهشی و بازشناسی زوایای مختلف آن ممکن نیست.

وی قلب فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را اقدامات فرهنگی  آن دانست و افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران این عرصه باید در شناسایی روش‌های نوین، علمی و دقیق در ارتباط با انتقال مفاهیم دینی به مخاطب متمرکز شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول