اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد صورت گرفت

تجلیل از منتخبان مسابقات منطقه‌ای قرآن دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس منطقه 16 کشوری و جمعی از مسئولان محلی، منتخبان مسابقات منطقه‌ای شفاهی قرآن کریم منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی در گچساران تجلیل شدند.

تجلیل از منتخبان مسابقات منطقه‌ای قرآن دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز و طی مراسمی با حضور رئیس منطقه 16 کشوری، دبیر منطقه 16، فرماندار گچساران و رئیس دانشگاه آزاد گچساران، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان از منتخبین مسابقات منطقه‌ای شفاهی قرآن کریم منطقه 16 در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تجلیل شد.

* گرفتاری‌های بشر از کمبود ایمان است

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: کسانی که وجودشان پر از معنویت قرآن است از آسیب‌های دنیوی در امان هستند.

سید جواد انگجی افزود: گرفتاری‌ها و سردرگمی‌های تمام بشریت در جهان امروز همه از کمبود ایمان است.

وی با بیان اینکه قلب‌هایی که تهی از آیات الهی باشد به ویرانه تبدیل می‌شود، یادآور شد: قرآن کریم رسالت ایمان افراد را به عهده گرفته است و با تمسک به آن می‌شود تمامی بشریت را نجات داده و به رستگاری رساند.

انگجی ابراز داشت: با استعانت از کلام الهی ایمان قوی شده و اگر تلاش کنیم تا خود را با موازین قرآنی تطبیق دهیم، مسیر رشد و پیشرفت در زندگی هموار می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از حرکت بسیار خوبی که در زمینه‌های فرهنگی در منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته تصریح کرد: آمارها و گزارش‌های فرهنگی واحدهای منطقه 16 بیانگر آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برای برگزاری مسابقات کشوری و ملی است.

* گچساران دارای پتانسیل بزرگ فرهنگی است

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: با توجه به آمادگی و توان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برای برگزاری مسابقات کشوری وملی، این مهم نشان‌دهنده  وجود پتانسیل فرهنگی بزرگ علاوه بر پتانسیل‌های صنعتی در این شهرستان است.

انگجی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در گچساران با همکاری مسئولان و نهادها در دانشگاه آزاد اسلامی کار سختی نیست و قدرت معجزه‌آسای ایمان و قرآن کریم حرکت‌های جدیدی را به وجود می‌آورد و فضای جامعه و مردم را از عطر قرآن کریم بهره‌مند می‌کند.

* لزوم فعالیت کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این مراسم بیان داشت: قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دو یادگار بزرگ پیامبر اکرم (ص) است که متوسل شدن به این دو گوهر ارزشمند، هدایت و رستگاری مردم را به دنبال دارد.

سید یعقوب زراعت‌کیش تصریح کرد: قرآن کریم جامع همه علوم بشری است و با استعانت به آن مسیر زندگی درست پیدا می‌شود.

وی یادآور شد: کانون‌های قرآن و عترت در واحدهای دانشگاهی با استعانت از موازین قرآن کریم، تحولات بزرگ و مهمی را در مباحث فرهنگی ایجاد می‌کنند.

به گزارش فارس در پایان از منتخبین منطقه‌ای قرآن کریم در بخش شفاهی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی تجلیل و هدایای نقدی و تندیس ویژه این دوره از مسابقات به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول