اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

مهر مجلس نهم 24 هزار رای اولی را وارد صحنه سیاسی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: حدود 24 هزار رای اولی تبریزی تا چند روز دیگر نخستین حضور خود در عرصه مشارکت اجتماعی، همکاری مردمی و تلاش برای ساختن آینده کشور را تجربه می‌کنند.

مهر مجلس نهم 24 هزار رای اولی را وارد صحنه سیاسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی امشب در حاشیه دیدار با مجریان انتخابات در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور این جوانان برومند و خوش فکر در عرصه مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی برای ساختن کشوری آباد و سربلند مایه خوشنودی و دلگرمی تمام مسئولان و دست‌اندرکاران نظام است.

فرماندار شهرستان تبریز تصریح کرد: فضای عمومی انتخاباتی باید به سمت و سویی سوق داشته باشد که این جوانان رای اولی را جذب کرده و زمینه را برای همکاری‌های آنان در روند مشارکت‌های ملی بیش از پیش فراهم کند، به شکلی که در انتخابات‌های آتی هم شاهد اثربخشی جوانانی باشیم که یک دوره رای دادن را تجربه کرده و می‌توانند تحلیل‌های قوی و منطقی‌تری از مسائل سیاسی و فرهنگی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور فعلی و حفظ حضور آتی آینده سازان میهن اسلامی در عرصه تصمیم‌گیری کلان گفت: امیدواریم کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی در شهرستان تبریز برنامه‌های منسجم و مدونی برای این گروه سنی داشته باشند و بتوانند از مشارکت این قشر نیز بهره ببرند.

چمنی جوانان امروز را جوانانی دقیق، باهوش، متفکر و پویا دانست و تصریح کرد: تمام تلاش ما برای تامین آینده این جوانان است و آنان گردانندگان فردای ایران خواهند بود، به همین جهت شایسته است در رابطه با آنان برنامه‌ریزی‌های عینی و منسجمی از سوی کاندیداها ارائه شود.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: در سطح شهر تبریز حدود 24 هزار رای اولی و در سطح حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در حدود 27 هزار رای اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول