اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 2.5 میلیون ماده محترقه توسط پلیس آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی از کشف 2.5 میلیون ماده محترقه توسط پلیس استان خبر داد.

کشف 2.5 میلیون ماده محترقه توسط پلیس آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2 میلیون و 540 هزار ماده محترقه غیرمجاز در چند روز اخیر توسط ماموران پلیس استان در شهرهای تبریز، چاراویماق، آذرشهر، اهر، بناب، جلفا، عجب‌شیر، مراغه، ملکان، و هشترود کشف و ضبط شد.

وی افزود: 16 نفر نیز به اتهام خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز دستگیر و برای تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرامرزی با اشاره به اهمیت سلامت و آرامش اجتماعی در ایام پایانی سال گفت: استفاده کنندگان از مواد محترقه غیرمجاز در مرحله اول آرامش اجتماعی را خدشه‌دار کرده و در مرحله بعد سلامت خود و اطرافیان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: خرید و فروش و نگهداری و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز جرم بوده و پلیس با برهم زنندگان ارامش و سلامت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی همچنین خانواده را امن‌ترین مکان برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت: اگر نوجوانان و جوانان فعالیت‌های خود را در چارچوب خانواده انجام دهند سلامت آنان تامین خواهد شد.

فرامرزی گفت: خانواده کانون مهر و محبت است و والدین با برقراری ارتباط صحیح با فرزندان خود می‌توانند اعتماد آنان را به خود جلب کرده از بسیاری از صدمات غیر قابل جبران پیشگیری کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول